گفتگوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره برجام، چین و توافق پاریس

به گزارش کهن پارس، وزرای امور خارجه آمریکا و انگلیس به صورت تلفنی در مورد مسائل بین المللی از جمله برجام و توافق آب وهوایی پاریس مصاحبه کردند.

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره برجام، چین و توافق پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنتونی بلینکن وزیر خارجه جدید آمریکا و دومینیک راب همتای انگلیسی وی روز چهارشنبه به صورت تلفنی درباره مسائل بین المللی از جمله فعالیت های منطقه ایران، برجام، توافق آب وهوایی پاریس و همکاری در برابر چین بحث و گفتگو کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وزارت امور خارجه و توسعه انگلیس طی بیانیه ای در مورد مصاحبهی تلفنی آنتونی بلینکن و دومینیک راب گفت: وزیر امور خارجه [انگلیس] در اولین مصاحبهی تلفنی با بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده تأیید صلاحیت وی برای این سمت را تبریک گفت. آنها درباره فرصت های موجود برای همکاری در مسائل مشترک، تقویت ارزش های دموکراتیک در دنیا و تقویت اتحاد دنیای دو کشور مصاحبه کردند. آنها همچنین درباره نشست رؤسای جمهور گروه 7 در انگلیس، ضرورت مقابله با رفتارهای بی ثبات کننده ایران و همکاری برای جوابگو کردن چین در قبال تعهدات بین المللی اش صحبت کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزیر خارجه [انگلیس] از تعهد رئیس جمهور بایدن به مقابله با تغییرات آب وهوایی به وسیله بازگشت به توافق پاریس و همچنین تعامل مجدد ایالات متحده با سازمان دنیای بهداشت استقبال کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 478

به "گفتگوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره برجام، چین و توافق پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره برجام، چین و توافق پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید