مرادی: باید جلوی هر نوع افزایش قیمت کالاها گرفته شود

به گزارش کهن پارس، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید هر چه سریع تر با شناسایی و احصای گره های اقتصادی کشور در جهت کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند.

مرادی: باید جلوی هر نوع افزایش قیمت کالاها گرفته شود

احمد مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، اعلام نمود: مردم در طول چند سال گذشته افزایش قیمت کالاها را تجربه کردند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، اما امروز دیگر توقع دارند که با کار جهادی و فعال کردن تیم اقتصادی دولت شرایط بهبود یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز تیم اقتصادی دولت باید با نگاه به زوایای مختلف و شناسایی و احصای گره های مسائل اقتصادی در جهت کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند. مدیران کم کار و افرادی که تعصبی برای مبارزه با فساد ندارند، باید کنار گذاشته شده و مدیرانی مردمی بر سر کار بیایند.

کننده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، شرح داد: امروز مدیرانی باید بر سر کار بیایند که در بین مردم بوده و به صورت شفاف عملکرد خود را برای حل مسائل به مردم نشان دهند و مردم هم نتیجه آن را در شرایط زندگی خود احساس کنند. مردم باید بهبود شرایط معیشتی را احساس کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه با کار جهادی که در تامین واکسن و واکسیناسیون عمومی از سوی دولت انقلابی و مردمی انجام شد، امروز آسایش و آرامش در حوزه سلامت به مردم بازگشته است. توقع این است که تیم اقتصادی دولت هم با سرعت بیشتری برای بهبود شرایط اقتصادی گام برداشته و مدیریت صحیحی را برای حل مسائل معیشتی مردم پیش بگیرد.

مرادی در سرانجام افزود: ما در مجلس کمک حال دولت هستیم و توقع داریم تیم اقتصادی دولت هم نسبت به امور مردم و معیشت مردم حساس بوده و هرچه سریع تر در راستای بهبود شرایط گام بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1051

به "مرادی: باید جلوی هر نوع افزایش قیمت کالاها گرفته شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: باید جلوی هر نوع افزایش قیمت کالاها گرفته شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید