حمله معترضان به خانه های رهبران سنا و مجلس نمایندگان آمریکا

به گزارش کهن پارس، براساس گزارشات چندین دوربین امنیتی خانه پلوسی و پیرامون آن را تحت نظر دارند اما هنوز تعیین نیست که آیا دوربین های امنیتی خانه مک کانل را نیز نظارت کردند یا خیر.

حمله معترضان به خانه های رهبران سنا و مجلس نمایندگان آمریکا

همزمان با عدم تصویب لایحه مربوط به افزایش مبلغ چک های حمایتی برای شهفرایندان آمریکا به منظور سبک کردن تبعات مالی همه گیری کرونا، خانه های رئیس مجلس نمایندگان و رهبر اکثریت سنا در تعطیلات سال نو هدف دیوارنگاری های اعتراضی (گرافیتی) نهاده شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، خانه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سان فرانسیسکو هدف یک دیوارنگاری اعتراضی نهاده شد. این گرافیتی پیامی بود که با اسپری رنگ بر روی در پارکینگ خانه پلوسی نوشته شده بود دال بر اینکه 2000 دلار، لغو اجاره و ما همه چیز می خواهیم.

خانه میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا در شهر لوییویل واقع در ایالت کنتاکی هم هدف یک دیوارنگاری اعتراضی نهاده شد. این گرافیتی پیامی بود که بر روی در جلویی خانه مک کانل نوشته شده بود دال بر اینکه پول من کجاست و یک نقاشی نیز بر روی یکی از پنجره های این خانه کشیده شده بود.

مجلس نمایندگان با اکثریت دموکرات اواخر سال 2020 افزایش مبلغ چک های حمایتی از 600 دلار به 2000 دلار را تصویب نموده بود.

با این حال، این لایحه روز آدینه در سنا مسدود شد؛ اقدامی که در را بر روی فرصت کنونی مبنی بر اینکه قانون گذاران بتوانند پیش از خاتمه کنگره کنونی امضای ترامپ را برای لایحه ای بدست آورند می بندد.

ده ها نفر از جمهوری خواستار در مجلس نمایندگان از این لایحه حمایت نموده بودند و تعدادی از جمهوری خواستار در سنا نیز حمایت خود از مبلغ چک های حمایتی برای شهفرایندان آمریکا را ابراز نموده بودند. اما دیگر جمهوری خواستار با اشاره به کسری های بودجه با این لایحه مخالفت کردند.

میچ مک کانل ضمن رد درخواست دموکرات های سنا برای رای گیری مستقیم درباره افزایش مبلغ چک گفت: سنا زیر بار زور و عجله برای توزیع پول قرضی میان دوستان ثروتمند دموکرات ها که نیازی به یاری ندارند، نمی رود.

وی در عوض پیشنهاد داده موضوع افزایش مبلغ چک همراه با خواسته های دیگر ترامپ که با مخالفت دموکرات ها روبرو شده به رای گذاشته گردد.

یکی از آنها که بند 230 نام دارد در صورت تصویب به مصونیت حقوقی شرکت های حوزه تکنولوژی خاتمه می دهد و دیگری راه را برای تشکیل کمیسیونی دو حزب برای تحقیق درباره تقلب انتخاباتی باز می نماید.

دموکرات ها تاکید دارند که پیشنهاد مک کانل صرفا برای ممانعت از تصویب افزایش مبلغ چک طراحی شده است.

یکی از سخنگویان دفتر مک کانل در بیانیه ای این گرافیتی ها بر خانه رهبر اکثریت سنا را محکوم کرد.

مک کانل در این بیانیه آماده شده گفت: من حرفه خود را صرف مبارزه برای متمم اول قانون اساسی و دفاع از اعتراضات صلح آمیز نموده ام. من از همه مردم کنتاکی که با نظرات موافق یا مخالف در این فرایند دموکراتیک مشارکت نموده اند، قدردانی می کنم. اما این متفاوت است. خرابکاری و سیاست های از روی ترس هیچ جایی در جامعه ما ندارند.

وی اضافه نمود: من و همسرم هرگز با این بازی های سمی نترسیده ایم. ما تنها امیدواریم که این خشم افراطی باعث ناراحتی و مشکل برای همسایگانمان نشده باشد.

براساس گزارشات چندین دوربین امنیتی خانه پلوسی و پیرامون آن را تحت نظر دارند اما هنوز معین نیست که آیا دوربین های امنیتی خانه مک کانل را نیز نظارت کردند یا خیر.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 647

به "حمله معترضان به خانه های رهبران سنا و مجلس نمایندگان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله معترضان به خانه های رهبران سنا و مجلس نمایندگان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید