اعتراف بارسلونا در خصوص مسی؛ تمدید ممکن نبود!

به گزارش کهن پارس، ادوارد رومئو، نایب رئیس باشگاه بارسلونا اعتراف کرد امکان تمدید قرارداد با لیونل مسی وجود نداشته است.

اعتراف بارسلونا در خصوص مسی؛ تمدید ممکن نبود!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی او از همان رز ابتدایی با وعده توافق با لیونل مسسی وارد باشگاه بارسلونا شدند و در نهایت هم این اتفاق رخ نداد تا برترین بازیکن تاریخ بلوگرانا با قراردادی آزاد راهی پاری سن ژرمن گردد. حالا ادوارد رومئو، نایب رئیس بارسلونا در رابطه با جدایی لیونل مسی و شرایط وخیم باشگاه هنگام آغاز کار گروه تازه صحبت نموده است.

ادوارد رومئو گفت: تمدید قرارداد با لیونل مسی در این شرایط، عملیاتی بود که ما به اسم یک باشگاه نمی توانستیم از عهده آن برآییم و چنین قراردادی در ساختار مالی بارسلونا نمی گنجید. قرارداد HVAC؟ بله اینگونه امکان تمدید با مسی وجود داشت، اما این یک هدیه مشکل ساز که به ما بخش تجاری باشگاه توصیه شد آن را نپذیریم و قرارداد را رد کنیم.

توافق برای این قرارداد کل باشگاه را برای سال های آینده به خطر می انداخت و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه تاکید نمود که مناقع هیچکس بالاتر از باشگاه نخواهد بود. البته از نظر من هم لاپورتا در این رابطه تصمیم درستی گرفت. وقتی ما وارد باشگاه شده و کار مدیریت را آغاز کردیم، شرایط بسیار بد بود بدهی کلانی بیش از 1.4 میلیارد برای باشگاهی وجود داشت که حتی نمی توانست دستمد بازیکنان خود را پرداخت کند.

قراردادهای گذشته خسارت زیادی به باشگاه زده و باعث افزایش صورت حساب پرداختی های ما شده بود. وقتی کارمان را آغاز کردیم کوشش مان بر این بود که شرایط را به طور کامل تغییر دهیم و در حال حاضر نمی توانیم به طور کامل در خصوص دستاوردهای خود شرح بدهیم.|

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1043

به "اعتراف بارسلونا در خصوص مسی؛ تمدید ممکن نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف بارسلونا در خصوص مسی؛ تمدید ممکن نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید