لالیگا، پیروزی دیرهنگام سوسیه داد برابر اسپانیول در باسک

به گزارش کهن پارس، دیدارهای سی امین هفته از رقابت های لالیگا با پیروزی خانگی تیم فوتبال سوسیه داد برابر اسپانیول خاتمه یافت.

لالیگا، پیروزی دیرهنگام سوسیه داد برابر اسپانیول در باسک

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته سی ام لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال سوسیه داد در ورزشگاه آنوئتا به مصاف اسپانیول رفت که این بازی با فزونی یک بر صفر سوسیه داد به پایان رسید. تنها گل این مسابقه در دقیقه ششم وقت های تلف شده نیمه دوم از طریق الکساندر ایزاک از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

نتیجه این بازی میزبان باسکی را 51 امتیازی کرد و آن را به فاصله دو امتیازی بتیس رده پنجمی رساند تا همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امید داشته باشد. سوسیه داد اکنون با شش امتیاز فاصله نسبت به سویای رده چهارمی در جایگاه ششم جدول است. برای اسپانیول اما این شکست باعث باقی ماندن در رده دوازهم جدول با 37 امتیاز شد.

در جدول رده بندی لالیگا، رئال مادرید 69 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با یک بازی کمتر و 57 امتیاز در رده دوم واقع شده است و اتلتیکومادرید با همین تعداد امتیاز از 30 بازی و به خاطر کسب نتیجه ضعیف تر در مصاف های رو در رو با بارسلونا در جایگاه سوم ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1316

به "لالیگا، پیروزی دیرهنگام سوسیه داد برابر اسپانیول در باسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، پیروزی دیرهنگام سوسیه داد برابر اسپانیول در باسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید