از اروپا سوغاتی چی بیاوریم؟ راهنمای خرید سوغات از اروپا (تور اروپا ارزان)

به گزارش کهن پارس، در این مطلب از سفر به اروپا و سوغات از اروپا برایتان گفته ایم و راهنمای خرید سوغات از اروپا را براتان فراهم نموده ایم تا با سوغات کشورهای اروپایی بیشتر آشنا شوید. یکی از کارهایی که معمولا در سفرهای خود انجام می دهیم، خرید هدیه ای برای دوستان و آشنایان نزدیکمان می باشد. با این کار به آن ها می گوییم که در سفر به یادشان بودیم و دوری از آن ها باعث نشده تا فراموششان کنیم. شاید انتخاب یک هدیه مناسب برای سوغاتی کمی سخت باشد، خصوصا اگر به کشورهای دیگر سفر کنیم و با زبان آن ها هم چندان آشنایی نداشته باشیم. ما در این جا به شما خواهیم گفت که بهتر است از هر کشور چه چیزی با خود به همراه بیاورید. اروپا به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز گردشگری جهان، می تواند جذابیت های زیادی را برای شما داشته باشد. اگر به اروپا سفر کنید چه چیز برای سوغاتی با خود می آورید؟ خوب است چیزی را انتخاب کنید که بیانگر آداب و رسوم، هنر و سنت آن کشور باشد. هر کشوری سوغاتی های خاص خود را داراست که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

از اروپا سوغاتی چی بیاوریم؟ راهنمای خرید سوغات از اروپا (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هلند

سفال های آبی و سفید دلفت یکی از بهترین سوغاتی هایی است که می توانید از سفر به اروپا و کشور هلند تهیه کنید. دلفت نام شهری است که در آن کارخانه های تولیدی بسیاری از این سفال های آبی رنگ را می توانید مشاهده کنید. این اشیای هنری که بخشی از تاریخ هلند هستند، از جنس چینی بوده و با دست رنگ آمیزی می شوند. از دیگر سوغات های هلند می توان به شکلات، پنیر، کفش چوبی و عتیقه جات اشاره نمود. بذر گل نیز یکی دیگر از چیزهایی است که می توانید از سفر به اروپا و این کشور با خود بیاورید.

جمهوری چک

کریستال های زیبای این کشور در تمام جهان زبانزد می باشد. در حقیقت یکی از مهم ترین منابع در آمدی این کشور کارخانه های تولیدی کریستال آن می باشد که یاری بسیاری به اقتصاد چک نموده است. پس در سفر به اروپا و به این کشور خرید کریستال های زیبا را از دست ندهید.

مجارستان

یکی از مجذوب نماینده ترین هدایایی که می توانید از مجارستان با خود بیاورید، عروسک های چوبی این کشور است که سوغات از اروپا ست و در طرح های بسیار زیبا و با رنگ های متفاوت و شاد ساخته می گردد. ولی اولین پیشنهاد ما برای سوغاتی خرید ظروف سرامیکی هرند می باشد.

آلمان

ساعت های کوکو cuckoo سال هاست که دیگر خیلی کمیاب شده و ما فقط آن ها را در فیلم های قدیمی و انیمیشن ها می بینیم. کوکو نام پرنده ایست که ساعت را اعلام می نماید و یکی از مجذوب نماینده ترین سوغات اروپا ست. اولین ساعت کوکو در قرن 17 و در Black forest آلمان ساخته شد. اگر به آلمان سفر کردید، می توانید یکی از این ساعت های زیبا و قدیمی را به عنوان سوغات این کشور تهیه کنید.

اتریش

صنایع دستی و سنتی اتریش از محبوبیت بسیاری در بین مسافران برخوردارند. محصولات پشمی، نقره و طلا از جمله کالاهایی است که می توانید از این کشور به ارمغان بیاورید. اگر علاقه مند به اجناس عتیقه هستید، عتیقه جات نیز سوغاتی خوبی محسوب می گردد.

فرانسه

شاید دوست داشته باشید نمادی از برج ایفل را از فرانسه برای دوستان خود سوغاتی بیاورید. اما باید بدانید این کشور سوغاتی های خاص دیگری نیز دارد. فرانسه معروف ترین برندهای عطر و اودکلن جهان را دارد. شیرینی سنتی ماکارون، پنیرهای مشهور فرانسوی، ظروف سرامیکی و سفالی و لوازم آرایشی از دیگر سوغاتی های خوب فرانسه هستند.

یونان

پارچه ها و لباس های گلدوزی شده هدایای زیبای یونان هستند که می توانید از فروشگاه های این کشور بخرید. از دیگر سوغاتی های یونان می توان محصولات چرم و کلاه های خزدار را نام برد.

ایرلند

کریستال های زیبای واترفورد، مرکز ایرلند، یکی از مشهورترین سوغاتی های این کشور می باشد. از ایرلند می توانید سی دی موزیک سنتی ایرلندی و ژاکت های دست دوز نیز با خود بیاورید.

ایتالیا

از ایتالیا سوغاتی های متنوعی را می توانید بخرید. یکی از مهم ترین آن ها خرید از بهترین برندهای جهان مانند ورساچ، گوچی و فندی می باشد که در این کشور حضور دارند.

اسپانیا

یکی از محبوب ترین سوغاتی های اسپانیا در بین گردشگران لباس های پایکوبی سنتی فلامینکو می باشد. چرم، کاشی و پارچه های توری نیز از دیگر سوغاتی های این کشور می باشند.

سوئیس

اگر به شکلات علاقه دارید یا اطرافیانتان خیلی شکلات دوست دارند، اولین انتخاب برای یک سوغاتی خوب در این کشور شکلات است. جعبه های موزیکال هدیه زیبای دیگری است که می توانید برای دوستان خود از سوییس بخرید. صنایع دستی چوبی و ظروف مسی گزینه های دیگری برای سوغاتی هستند.

پرتغال

کاشی های سرامیکی پرتغال یکی از مجذوب نماینده ترین سوغات اروپا و دیدنی های این کشور برای گردشگران می باشند. کاشی هایی که با نقش های قدیمی، که از فرهنگ این کشور تاثیر گرفته است، طراحی شده اند.

انگلستان

باجه های تلفن و اتوبوس های قرمزرنگ در مقدار های مینیاتوری سوغات اروپا هستند که گردشگران این کشور به عنوان یادگاری و نمادی از انگلستان تهیه می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1424

به "از اروپا سوغاتی چی بیاوریم؟ راهنمای خرید سوغات از اروپا (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اروپا سوغاتی چی بیاوریم؟ راهنمای خرید سوغات از اروپا (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید