کرونا میانسالان آمریکایی را به کام مرگ می کشاند

به گزارش کهن پارس، نتایج یک آنالیز جدید که به تازگی منتشر شده حاکی از آن است شمار زیادی از مرگ و میر در اثر کرونا در آمریکا مربوط به قشر میانسال می گردد.

کرونا میانسالان آمریکایی را به کام مرگ می کشاند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، نتایج یک آنالیز جدید که به تازگی منتشر شده حاکی از آن است شمار زیادی از مرگ و میر در اثر کرونا در آمریکا مربوط به قشر میانسال می گردد.

به نظر می رسد قربانیان کووید 19 در ایالات متحده جوان تر از سایر کشورهای ثروتمند هستند و دلیل آن می تواند چاقی باشد.

براساس داده های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، 42.4 درصد از جمعیت بالغ ایالات متحده چاق و 18.5 درصد از بچه ها آمریکایی چاق هستند.

چاقی به عنوان یک عامل خطر برای چندین بیماری سلامتی مزمن از جمله دیابت نوع 2 ، سکته مغزی ، حمله قلبی و حتی انواع خاصی از سرطان شناخته شده است.

براساس داده های منتشر شده توسط مرکز کنترل بیماری (CDC) آمریکا، حدود 60 درصد کل مرگ و میرهای ناشی از بیماری COVID-19 در کشورهای توسعه یافته که به شدت در اثر این بیماری رنج می برند در سن 80 سالگی بوده است. در حالی که افراد در دهه 80 خود در ایالات متحده کمتر از نیمی از کل موارد مرگ COVID-19 را تشکیل می دهند؛ افراد در دهه 40، 50 و 60 سهم بیشتری از مرگ در اثر کرونا داشته اند.

کارشناسان باور دارند، آمریکایی های میانسال ممکن است نسبت به افراد اروپایی از سلامتی کمتری برخوردار باشند، زیرا احتمال چاقی آنها بیشتر است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 142

به "کرونا میانسالان آمریکایی را به کام مرگ می کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا میانسالان آمریکایی را به کام مرگ می کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید