چین و چروک بنر را چگونه صاف کنیم؟

به گزارش کهن پارس، هیچ شکی در این موضوع وجود ندارد که چاپ بنر جزء محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی می باشند؛ همچنین این بنرها می توانند باعث افزایش دید شوند به طوری که کسب و کار شما به خوبی در معرض دید عموم قرار بگیرد.

چین و چروک بنر را چگونه صاف کنیم؟

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بنرهای وینیل NYC ، بنرهایی هستند که می توانید از آن برای نمایش شعارهای جذاب و چشم نواز خود در گردهمایی های تجاری بهره ببرید و پیغام خود را به نمایش بگذارید.

زمانی که قبل از استفاده، بنرهای وینیل را برای مدتی نگه می دارید احتمال ایجاد چروک بر روی آن بسیار بالا می رود. این چروک ها بر روی کسانی که این بنرها را مشاهده می نمایند تاثیر بسیار منفی دارد. می توان این چروک ها را به راحتی ازبین برد.

بیشتر بخوانید : چاپ پارچه چگونه انجام می گردد؟

مراحل رفع کردن چین و چروک بنر

مراحل زیر را انجام دهید و امیدوار باشید که این چروک ها ازبین بروند:

تمیزکاری موثر

این حقیقت وجود دارد که بنرهای وینیل از مواد مرغوب و بادوام ساخته شده اند و بیشتر برای محیط های باز استفاده می شوند و در آنجا نیز برای حتی یک سال می توانند بدون آسیب دیدن استفاده شوند. علیرغم این شرایط، باز هم ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی این بنرها کیفیت خود را ازدست بدهند.

بنرهای وینیل از مواد ضدآب ساخته شده اند بنابراین می توانید آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. برای این کار، حتی می توانید از مواد شوینده نیز بهره ببرید.

بعضی از افراد، این باور غلط را دارند که اگر از مواد شوینده و یا صابون برای تمیزکردن بنرها استفاده نمایند، این کار باعث ازبین رفتن بنر می گردد، اما این تصورات کاملا غلط می باشد. البته نباید از مواد شیمیایی دیگری به طور مستقیم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : چاپ بنر چگونه انجام می گردد؟

فضای مناسب

همانطور که در بالا نیز گفته شد، بنرهای وینیل تحمل پذیری بالایی دارند و مقاومت آن ها در برابر خرابی ها نیز بسیار بالاست و می توانید از آن ها در مدت طولانی در فضای باز بهره ببرید. بنابراین نگهداری آن ها تا زمان استفاده بسیار مهم می باشد.

این بنرها باید در محل خشک و خنک نگهداری شوند. در ابتدا نیز باید به درستی لوله شده باشند تا برای استفاده های بعدی آسیبی نبینند. البته در صورتی که بتوانید با مراقبت زیاد آن ها را تا بزنید، باز هم می توانید از ایجاد چین و چروک در آن ها جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید : چاپ سابلیمیشن چیست ؟

از بین بردن چین و چروک ها از روی نوشته های موجود بر روی بنر

برای ازبین بردن چروک، بنر را زیر آفتاب آویزان کنید. اگر وزنه ای هم دارید، در انتهای آن قرار دهید تا چروک ها در زمان کمتری ازبین بروند.

علاوه بر این، با گرم کردن سطح غیر چاپ شده بنر با استفاده از سشوار نیز می توان چین و چروک ها را از بین برد.

مطمئنا این ترفندها می توانند چروک ها را به موثرترین حالت ازبین ببرند. بعضی نکات دیگر نیز در زیر آمده است:

  • از دادن حرارت مستقیم به سطح بنر جلوگیری کنید.
  • اتوی داغ را بر روی آن نکشید. این کار باعث آسیب دیدن بنر می گردد.
  • بنر را چند لایه تا نزنید و به جای آن، بنر را لوله کنید.
منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 789

به "چین و چروک بنر را چگونه صاف کنیم؟" امتیاز دهید

5 کاربر به "چین و چروک بنر را چگونه صاف کنیم؟" امتیاز داده اند | 4.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و چروک بنر را چگونه صاف کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید