پیغام بودجه 1400 سیاسی است تا مالی ، نباید لایحه بودجه بر اساس نقاط خیالی نوشته گردد

به گزارش کهن پارس، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: ظاهرا پیغام این بودجه سیاسی است تا مالی یعنی دولت در زمان بستن لایحه بودجه نگاهش به بیرون از مرز ها بوده و متاسفانه در طول این هفت سال درس نگرفته است.

پیغام بودجه 1400 سیاسی است تا مالی ، نباید لایحه بودجه بر اساس نقاط خیالی نوشته گردد

مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به لایحه بودجه 1400، اظهار کرد: دولت باید منابع لایحه بودجه 1400 را پیشنهاد می داد و نباید شرایط را به سمتی می برد که برای تامین هزینه ها از فروش اوراق استفاده گردد.

وی ادامه داد: ماجرای خطرناک آنجاست که دوباره نفت تامین کننده لایحه بودجه کشور است که این اتفاق می تواند مسائل زیادی را برای کشور ایجاد کند و اگر اوراق نفتی برای تامین منابع به فروش برسد باعث بدهکار شدن کشور می گردد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر همین روال پیش برود ممکن است سالیان بعد کل بودجه کشور را باید برای پرداخت بدهی های اوراق صرف گردد.

شریعتی با بیان اینکه از نظر نمایندگان مجلس فروش اوراق خلاف مصلحت کشور است، گفت: ظاهرا پیغام این بودجه سیاسی است تا مالی یعنی دولت در زمان بستن لایحه بودجه نگاهش به بیرون از مرز ها بوده و متاسفانه در طول این هفت سال درس نگرفته است.

وی با بیان اینکه فضای کلی مجلس بدین گونه هست که کلیات لایحه بودجه 1400 رد خواهد شد، تاکید نمود: با چنین نوشتن لایحه بودجه دولت میخواهد معیشت مردم را به اتفاقات و وقایع خارج از کشور پیوند زند که رهبر انقلاب درباره نگاه به بیرون می فرمایند نقاط خیالی که این نگاه دولت واقعا بد است و نباید لایحه بودجه کشور بر اساس نقاط خیالی نوشته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 462

به "پیغام بودجه 1400 سیاسی است تا مالی ، نباید لایحه بودجه بر اساس نقاط خیالی نوشته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام بودجه 1400 سیاسی است تا مالی ، نباید لایحه بودجه بر اساس نقاط خیالی نوشته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید