تور هند: وسترن هندی آنیل کاپور به نت فلیکس می رود

به گزارش کهن پارس، فیلم وسترن هندی تار با نقش آفرینی و تهیه کنندگی آنیل کاپور به نت فلیکس می رود.

تور هند: وسترن هندی آنیل کاپور به نت فلیکس می رود

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلم وسترن هندی تار با نقش آفرینی و تهیه کنندگی آنیل کاپور در سرویس استریمینگ نت فلیکس از اواسط امسال میلادی پخش می گردد.

داستان این فیلم در دهه هشتاد میلادی به وقوع می پیوندد و درباره مردی است که به شهری بزرگ نقل مکان می نماید تا کار پیدا کند و انتقام اتفاق هایی را که در گذشته اش افتاده است، بگیرد. این نخستین تجربه کارگردانی راج سینگ چادهری فیلمنامه نویس است.

کاپور می گوید فیلم تازهش عناصر نوآر را با وسترن ترکیب می نماید و داستان یک انتقام است.

در کنار کاپور که قبلا در فیلم هایی مانند میلیونر زاغه نشین و ماموریت غیرممکن: گوست پروتکل هم نقش آفرینی نموده است، هارش واردان کاپور، فاطمه سانا شیخ و ساتیش کوشیک از دیگر ستاره های این فیلم هستند.

کاپور که به وسیله شرکت خودش فیلم را تهیه نموده، گفت: ژانر این فیلم تریلر نوآر است که از ژانر کلاسیک وسترن الهام می گیرد و این نخستین بار در سینمای هند است که چنین اتفاقی می افتد. این فیلم یک زمین بازی است که در آن پویایی استعداد های تازه با تجربه قدیمی های صنعت هم جلوی دوربین و هم پشت آن ترکیب می گردد.

وی اضافه نمود: به عنوان یک بازیگر و تهیه کننده، من همواره سعی نموده ام با محتوای نوآورانه باعث پیشبرد هنجار ها شوم و تار نمایش عملی این هدف است.

شرکت تهیه فیلم کاپور در 15 سال فعالیت خود فیلم هایی مانند گاندی، پدرم و عروسی ویردی را ساخته و بعلاوه پشت اقتباس هندی سریال تلویزیونی 24 و روز گزینش آراویند آدیگا برای نت فلیکس بوده است.

نت فلیکس یکی از بازیگران اصلی بازار رقابتی هند است که در آن استریمر ها چند لایه محتوای مختلف ارایه می دهند. این شرکت در دسامبر قیمت خود در این بازار را کاهش داد تا بتواند سهم بزرگ تری از آن را به خود اختصاص دهد.

شرکت تحقیقات بازار مدیا پارتنرز آسیا در تازهترین گزارش خود تخمین زده که سه استریمر بزرگ هند دیزنی پلاس هات استار (51 میلیون مشترک)، آمازون پرایم ویدیو (22.3 میلیون مشترک) و نت فلیکس (6.1 میلیون مشترک) هستند و روی هم رفته حدود 80 میلیون مشترک دارند.

هند قرار است به زودی تبدیل به نخستین کشوری گردد که در آن نت فلیکس یک شرکت خدمات کامل پس از تهیه پروژه های سینمایی با مالکیت خود تاسیس می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1305

به "تور هند: وسترن هندی آنیل کاپور به نت فلیکس می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: وسترن هندی آنیل کاپور به نت فلیکس می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید