محسن کیایی و خانواده اش

به گزارش کهن پارس، به گزارش شایانیوز : محسن کیایی بازیگر پرکار و پرطرفدار سینما و تلویزیون در کنار همسر جذابش عکسی به اشتراک گذاشته که نظر کاربران را به خود جلب نموده است.

محسن کیایی و خانواده اش

محسن کیایی از بازیگران سرشناس کشورمان است. محسن کیایی یک دختر زیبا و خوش زبان دارد. ظاهرا محسن کیایی برای رفتن به جایی با خانواده دیر به منزل رسید. همین موضوع باعث گله های دختر محسن کیایی شد. در این فیلم مشاهده می کنید که دختر محسن کیایی خطاب به پدرش می گوید: بابا! زودتر بیا دیگه! ما خیلی معطل شدیم! خیلی دیوونه شدیم!

بازیگری محسن کیایی

محسن کیایی فعالیت خود را با سریال کودک بنام رویای گلی و سریال ایپزودی شاهین می خواند از سال 1379 آغاز کرد اما ورودش به سینما با فیلم بعد از ظهر سگی بکارگردانی برادرش در سال 88 بود.

معروفیت محسن کیایی

محسن کیایی با سریال راه در رو بکارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 90 به معروفیت رسید سپس نقش او به عنوان روحانی در سریال پرده نشین بکارگردانی بهروز شعیبی در سال 90 به محبوبیت رسید.

ازدواج محسن کیایی

محسن کیایی با سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور ازدواج نموده است.محسن کیایی : همسرم مشوق خیلی خوب من در کارهای هنری است و در خلق فیلمنامه هایم هم سهم زیادی دارد چون خودش هم دست به قلم است.

علایق محسن کیایی

محسن کیایی به فوتبال خیلی علاقه دارد، عاشق تیم پرسپولیس هست و اوقات فراغت خود را بیشتر صرف فوتبال می نماید و گاهی نیز همراه همسرم به سینما می رود.

اسطوره های محسن کیایی

اسطوره من احمدرضا عابدزاده است همواره او را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم در خارج از ایران هم من بوفون را دوست دارم و خیلی از او خوشم می آید.

مهدی طارمی و محسن مسلمان از دوستان من هستند.

معروفیت و تاثیر آن در زندگی محسن کیایی

اولین باری که احساس کردم مردم نوع دیگری به من نگاه می نمایند بعد از پخش مجموعه راه دررو بود دو روز اول نگاه محبت آمیز مردم، امضاء خواستن، عکس انداختن و… آن ها برایم خیلی جالب بود.اما زمانی که به اتفاق همسرم برای صرف غذا به رستورانی رفتیم، احساس کردم زیر یک ذره بین بزرگ قرار گرفته ایم و دیگر مثل سابق آزاد نیستیم و نمی توانیم حتی در خیابان پیاده روی کنیم.

منبع: رکنا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1302

به "محسن کیایی و خانواده اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن کیایی و خانواده اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید