فروش مجموعه بازی های ویچر از 50 میلیون نسخه گذشت

به گزارش کهن پارس، طبق خبری که شرکت بازی سازی سی دی پراجکت اعلام نموده، مجموعه بازی های ویچر (The Witcher) توانسته اند فروشی بیش از 50 میلیون نسخه داشته باشند.

فروش مجموعه بازی های ویچر از 50 میلیون نسخه گذشت

نکته مهم درباره این سری بازی ها، رشد بسیار عظیم آن ها پس از رونمایی و عرضه قسمت سوم این سری یعنی The Witcher 3: Wild Hunt است؛ طوری که پیش از رونمایی ویچر 3 در سال 2013، این مجموعه بازی ها روی هم رفته حدود 5 میلیون نسخه فروخته بودند.

عرضه قسمت اول سری بازی های ویچر به سال 2007 باز می شود. بازی The Witcher در سال 2007 کنار نقش آفرینی های عظیم دیگری مثل مس افکت و پرسونا 3 عرضه شد و با این که بازی شگفت انگیزی بود، نتوانست چندان سر و صدای زیادی به پا کند. قسمت بعدی یعنی The Witcher 2: Assassins of Kings در سال 2011 عرضه شد و پایش را از بسیاری از بازی های نقش آفرینی زمان خود با قصه گویی عجیب و غریبش فراتر گذاشت. در واقع با عرضه ویچر 2 بود که این مجموعه حسابیی گل کرد. قسمت سوم این سری بازی ها هم در سال 2015 عرضه شد و از همان ابتدای عرضه و در پی بازخورد عالی از سوی منتقدان و بازی کننده ها، فروشی شگفت انگیز را تجربه کرد.

مثل تمام بازی ها، فروش ویچر 3 در سال های پس از عرضه به شدت افت کرد. با این حال، به لطف پخش سریال ویچر از شبکه نت فلیکس و عرضه نسخه سوییچ ویچر 3، در سال 2019 شاهد رشد بسیار بالای فروش ویچر 3 بودیم؛ طوری که نسخه استیم ویچر 3 در سال 2019 حتی از سال عرضه هم بیشتر فروخت.

استودیوی بازی سازی سی دی پراجکت رد، سازنده مجموعه بازی های ویچر، در حال حاضر مشغول ساخت یک نقش آفرینی علمی-تخیلی به نام سایبرپانک 2077 است. عرضه برای شهریور ماه امسال در نظر گرفته شده است.

منبع: توییتر

سی دی پراجکت با گذر از یوبی سافت، باارزش ترین شرکت بازی سازی اروپا شد

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 3

به "فروش مجموعه بازی های ویچر از 50 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش مجموعه بازی های ویچر از 50 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید