فجر چهلم، روز هفتم؛ از حضور وزیر ارشاد تا به وجد آمدن میلاد به وسیله موقعیتِ هادی

به گزارش کهن پارس، تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمه برگزاری جشنواره فیلم فجر با حضور در خانه جشنواره، به تماشای فیلم سینمایی موقعیت مهدی ساخته هادی حجازی فر نشست.

فجر چهلم، روز هفتم؛ از حضور وزیر ارشاد تا به وجد آمدن میلاد به وسیله موقعیتِ هادی

علیرغم اینکه دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در روز ششم و خیلی دیر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد اما محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمه جشنواره به برج میلاد، خانه جشنواره آمد تا فیلم سینمایی موقعیت مهدی را ببیند. وی پس از تماشای این فیلم، با عوامل ساخت فیلم به گفت وگو نشست.

وی درباره این فیلم گفت: زندگی یک فرمانده شهید، به نوعی، آموزش سبک زندگی معیار است اما مسائل اجتماعی در همه گونه ها، مورد حمایت ما خواهد بود و همانطور که شاهد هستید، در جشنواره فیلم فجر نیز گونه ها و موضوعات مختلف حضور دارند و در معرض تماشای عموم قرار گرفته اند.

اسماعیلی بعلاوه حمایت های ارشاد از فیلم ها را مربوط به گونه های سینمایی با مضامین اخلاقی دانست و اضافه کرد: گونه های سینمایی که مربوط به مضامین والای اخلاقی و سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد، مشمول حمایت خواهند شد.

در روز هفتم جشنواره، فیلم های سینمایی نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی و موقعیت مهدی به کارگردانی و بازی هادی حجازی فر روی پرده رفت که خبرنگاران و اهالی رسانه از هر دو این فیلم ها احساس رضایت داشتند و می توان گفت روز هفتم جشنواره، روز رضایت منتقدان نام می گیرد.

یکی از نکات جالب توجه در این روز، شلوغی بیش از حد مرکز همایش های برج میلاد پیش از شروع اکران فیلم موقعیت مهدی بود که اتفاقاً سالن اصلی برج، بیش از حد ظرفیت میزبان علاقه مندان شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1254

به "فجر چهلم، روز هفتم؛ از حضور وزیر ارشاد تا به وجد آمدن میلاد به وسیله موقعیتِ هادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجر چهلم، روز هفتم؛ از حضور وزیر ارشاد تا به وجد آمدن میلاد به وسیله موقعیتِ هادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید