صدری: با رقم خوبی با کارگزار توافق کردیم، در 10 سال گذشته بهتر از گل محمدی نداشته ایم

به گزارش کهن پارس، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با رقم خوبی با کارگزار نو به توافق رسیده ایم که این پول می تواند مسائل باشگاه را حل نماید.

صدری: با رقم خوبی با کارگزار توافق کردیم، در 10 سال گذشته بهتر از گل محمدی نداشته ایم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، پس از جلسه با دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان، گفت: جلسه خیلی خوبی را با وزیر ورزش داشتیم و از رهنمودهای وی استفاده کردیم.

وی در مورد خصوصی سازی باشگاه ها اضافه نمود: با تاکید وزیر، به جد دنبال این موضوع هستیم که بتوانیم بحث خصوصی را زودتر به نتیجه برسانیم و فکر می کنم در آینده نزدیک اتفاقات خیلی خوبی بیفتد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد کارگزار نو باشگاه توضیح داد: این موضوع را نیز به وزیر محترم ورزش شرح دادیم و مورد تائید ایشان نیز واقع شد. انشاالله عقد قرارداد با کارگزار نو در هفته جاری انجام خواهد شد. ضمن اینکه با رقم های خوبی به توافق رسیدیم که این رقم ها می تواند به نحو احسن مسائل باشگاه را حل نماید.

صدری در مورد کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نیز مطرح کرد: کادر فنی ما برترین کادر فنی حال حاضر در کشور است. ما پنج دوره قهرمان متوالی لیگ برتر بوده ایم. توقعی که طرفداران از ما دارند قطعا یک توقع بجا و بالایی است که ما سعی می کنیم این توقع را عملی کنیم. ما در ده سال گذشته بهتر از یحیی گل محمدی نداشته و نخواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در انتها گفت: آقای سجادی چون از جنس ورزش هستند، از ما حمایت می نمایند و ما هم تمام مسائل باشگاه و تیم را برای طرفداران تشریح می کنیم تا در جریان کار قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1144

به "صدری: با رقم خوبی با کارگزار توافق کردیم، در 10 سال گذشته بهتر از گل محمدی نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: با رقم خوبی با کارگزار توافق کردیم، در 10 سال گذشته بهتر از گل محمدی نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید