جلسه مان بی نتیجه ماند، صحبتی برای تمدید قرارداد علیپور نشده است

به گزارش کهن پارس، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس گفت: با هاشمی چند ساعت در جلسه بودیم و اصلاً با هم اختلاف یا مسئله ای نداریم.

جلسه مان بی نتیجه ماند، صحبتی برای تمدید قرارداد علیپور نشده است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مهدی رسول پناه در خاتمه جلسه با معاون اقتصادی و مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه درباره شرایط قرارداد کارگزار بود که به جمع بندی نرسیدیم. ان شاءالله در یکی دو روز آینده به نتیجه می رسیم که حاصل کار را به شما خواهم گفت.

وی در مورد اینکه سید مهرداد هاشمی پس از خروج از جلسه حاضر به صحبت با خبرنگاران نشدن و گفته رسول پناه اهل مصاحبه است، تأکید کرد: هاشمی اهل مصاحبه نیست. ما اصلاً با هم اختلاف یا مسئله ای نداریم و چند ساعت با هم در جلسه بودیم.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره اینکه قرارداد باشگاه با کارگزار به امضای وزیر ورزش و جوانان هم خواهد رسید یا خیر، شرح داد: خیر. این موضوع به هیئت مدیره باشگاه مربوط است و اگر نظر بخواهیم، به معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان ارسال می کنیم.

وی در مورد اینکه علی علیپور پرسپولیس را اولویت اصلی برای فصل آینده اعلام کرده، گفت: خیر. صحبتی در مورد تمدید قرارداد نشده است. حضور یا عدم حضور وی به نظر سرمربی و سرپرست تیم مربوط می شود.

رسول پناه در واکنش به ادعاهای مشاور رسانه ای پیشین باشگاه پرسپولیس که وی را علاقه مند به مدیرعاملی باشگاه معرفی کرده بود، یادآور شد: بعداً در این خصوص صحبت می کنیم.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره اینکه چه زمانی مدیر روابط عمومی باشگاه انتخاب می شود، شرح داد: در این باره به جمع بندی خواهیم رسید.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 80

به "جلسه مان بی نتیجه ماند، صحبتی برای تمدید قرارداد علیپور نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مان بی نتیجه ماند، صحبتی برای تمدید قرارداد علیپور نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید