سیاستمداران آلمانی با خروج نیروهای آمریکایی از کشورشان مخالفت کردند

به گزارش کهن پارس، سیاستمداران آلمانی که نماینده مناطقی هستند که در آنها تعداد زیادی پرسنل نظامی آمریکایی مستقر هستند، از کنگره خواستند تا رئیس جمهوری آمریکا را مجبور کند تا از برنامه هایش برای خروج نزدیک به 10 هزار نیروی آمریکایی از آلمان دست بکشد.

سیاستمداران آلمانی با خروج نیروهای آمریکایی از کشورشان مخالفت کردند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، فرمانداران ایالت های بایرن، هسن، بادن-وورتمبرگ و راینلاند فالتس در نامه ای که اخیرا برای بیش از 12 قانونگذار آمریکایی ارسال شده، نوشتند: این نیروها نماینده استحکام و استواری حضور نظامی آمریکا در اروپا و توانایی ناتو برای اقدام هستند.

در بین افرادی که این نامه را دریافت نموده اند چندین قانونگذار جمهوری خواه بانفوذ وجود دارد از جمله سناتور جیم اینهاف از ایالت اوکلاهما که هم یکی از متحدان قدرتمند دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکاست و هم رئیس کمیته سرویس های مسلح سنا محسوب می گردد.

گرچه کنگره آمریکا هنوز در رابطه با این نامه هیچ اظهارنظری ننموده است، اما چندین تن از اعضای کنگره از جمله بعضی از جمهوری خواستار برجسته پیش تر از این برنامه ترامپ برای خروج نیروها انتقاد نموده اند.

ترامپ در ژوئن امسال میلادی دستور داد تا حضور نیروهای آمریکایی در آلمان از 34 هزار و 500 تن به 25 هزار تن کاهش یابد. ترامپ گفته است که می خواهد تعداد این نیروها کاهش یابد چرا که آلمان در سیاست تجاری از آمریکا سود می برد اما به اندازه کافی در حوزه دفاعی خود سرمایه گذاری نمی نماید.

براساس نسخه ای از این نامه که به دست خبرگزاری آسوشیتدپرس رسیده، این نامه از سوی فرمانداران آلمانی توجهات را به مرکز پزشکی منطقه ای لنداشتول و منطقه آموزشی گرافنور که حضور آمریکا در اروپا را ضرری می سازد، جلب می نماید. این فرمانداران در این نامه نوشتند که آمریکایی ها و آلمانی ها دهه هاست که برای ساخت این تاسیسات در کنار مقری برای فرماندهی آمریکا در اروپا با یکدیگر همکاری می نمایند.

آنها افزودند: آنها اساس لازم برای یک یاری مبتنی بر شراکت به صلح در اروپا و دنیا هستند؛ دنیای که همه ما در برابر آن تعهد مشترکی داریم. در نتیجه از شما می خواهیم تا از ما که کوشش می کنیم نه تنها رشته دوستی را نبریم بلکه آن را قوی تر کنیم، حمایت کنید و حضور آمریکا در آلمان و اروپا در آینده را تضمین کنید.

میت رامنی، سناتور جمهوری خواه از ایالت یوتا و یکی از مخالفان سیاسی سرسخت ترامپ یکی از دریافت نمایندگان این نامه بوده است.

وی در حال حاضر شدیدا با این دستور ترامپ مخالف است و آن را هدیه ای به روسیه توصیف نموده است و ماه گذشته متممی را برای قانون اختیارات دفاع ملی سال اقتصادی 2021 ارائه کرد که هدف آن مسدود کردن هرگونه خروج جدی پرسنل آمریکایی از آلمان بوده است. جزئیات نهایی پیرامون برنامه ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از آلمان همچنان مبهم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 135

به "سیاستمداران آلمانی با خروج نیروهای آمریکایی از کشورشان مخالفت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمداران آلمانی با خروج نیروهای آمریکایی از کشورشان مخالفت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید