سوراخ شدن سقف خانه با تکه یخ سقوط نموده از آسمان!

به گزارش کهن پارس، سقوط یک تکه یخ عظیم از آسمان، موجب سوراخ شدن سقف خانه یک شهروند آمریکایی شد.

سوراخ شدن سقف خانه با تکه یخ سقوط نموده از آسمان!

به گزارش خبرنگار، یکی از ساکنان اهل فلوریدای آمریکا پس از برخاستن از خواب با صحنه ای عجیب در خانه اش روبه رو شد. یک تکه یخ عظیم که از آسمان سقوط نموده بود موجب سوراخ شدن سقف خانه این شهروند آمریکایی شد. بنا به گزارش فاکس 13 این اتفاق صبح روز چهارشنبه و در خانه ای در پالم سیتی رخ داد. بنا به اعلام مرکز پلیس مارتین کانتی سقوط این تکه یخ موجب ایجاد یک سوراخ عظیم در سقف این خانه شد.

مرکز پلیس مارتین کانتی تصاویری از این حادثه را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. در این تصاویر مشاهده می گردد که قسمتی از لبه سقف خانه این شهروند یک سوراخ عظیم ایجاد شده است.

بنا به این گزارش هیچ گزارشی مبنی بر مجروحیت اعضای این خانواده به وسیله پلیس دریافت نشده است. بعلاوه هنوز تعیین نیست این تکه یخ از کجا سقوط نموده است. با این حال گفته می گردد احتمالا این تکه یخ احتمالا از یک هواپیمای عبوری بر روی خانه این مرد سقوط نموده باشد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می گردد که پیشتر هم وقوع حادثه ای مشابه در شهر کوچک هندرسون در استان نوادا خبرساز شده بود. در آن حادثه سقوط یک یخ 18 کیلویی از هواپیمای در حال فرود موجب خسارت به سقف گاراژ یک شهروند محلی شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1008

به "سوراخ شدن سقف خانه با تکه یخ سقوط نموده از آسمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوراخ شدن سقف خانه با تکه یخ سقوط نموده از آسمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید