رونمایی از جارو شارژی سه کاره تازه شیائومی!

به گزارش کهن پارس، شیائومی اخیراً یک محصول نو شبیه جارو برقی معرفی نموده است. این محصول شبیه یک مخزن مینیاتوری است که قادر است زمین را به یک باره جارو بکشد، بشوید و پاک کند. این محصول چند منظوره در ابتدا با قیمت 294 دلار پیش فروش می گردد و سپس قیمت آن به 2499 دلار افزایش خواهد یافت.

رونمایی از جارو شارژی سه کاره تازه شیائومی!

به گزارش خبرنگاران، جارو شارژی تازه شیائومی با بیشتر دستگاه های کف شوی فرق دارد. برس غلتکی نوآورانه آن از نوعی خزنده با پاک نماینده مجهز به روکش جلویی استفاده می نماید. سطح تماس این نوع برس با زمین 3 برابر بیشتر از یک برس غلتکی استوانه ای است. هنگامی که برس های غلتکی خزنده به جلو حرکت می نمایند، جارو شارژی تازه شیائومی می تواند پاک کردن و تمیز کردن برس های غلتکی را به طور همزمان انجام دهد و انجام سه کار را به طور همزمان امکان پذیر می نماید.

به لطف استفاده از ردیاب، این جارو شارژی می تواند مو های حیوانات خانگی و حتی مو های حدبیشتر 25 سانتی متری را در برس غلتکی خود جمع آوری کند. جارو شارژی تازه شیائومی در حالت هوشمند می تواند مقدار آلودگی را تشخیص داده و بر اساس آن مکش و خروجی آب را به طور اتوماتیک تنظیم می نماید. این جارو شارژی از فناوری Superplana استفاده می نماید؛ این فناوری شامل فن داخلی جداسازی آب و هوا است که می تواند به فضا های کم عمق تا 12 سانتی متر نفوذ کند.

جارو شارژی پس از قرار گیری روی پایه، به طور اتوماتیک شروع به شارژ می نماید. کاربران می توانند با استفاده از یک کلید، برنامه خود تمیز شوندگی عمیق را شروع نموده و بدون استفاده از دست و با توجه به مقدار آلودگی ها، تعداد مراحل پاکسازی را به صورت اتوماتیک تنظیم نمایند. محصول تازه شیائومی در واقع یک تمیز نماینده چند منظوره است که با انجام سه کار به طور همزمان، سبب صرفه جویی در وقت کاربران شده و شاهکار تازهی از این شرکت را به نمایش می گذارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1313

به "رونمایی از جارو شارژی سه کاره تازه شیائومی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جارو شارژی سه کاره تازه شیائومی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید