روایت هایی عجیب از حملات مرگبار میمون ها به انسان

به گزارش کهن پارس، حمله گروهی از میمون ها به یک پیرزن 70 ساله هندی، منجر به مرگ او شد.

روایت هایی عجیب از حملات مرگبار میمون ها به انسان

به گزارش خبرآنلاین به قنل از dailymail، نارساووا (Chataraboina Narsavva)، پیرزن 70 ساله هندی، در حال رفتن به حمام بود که مورد هجوم گروهی از میمون ها نهاده شد و جان باخت. این زن در حین حادثه دچار ترس و اضطراب شده بود و قصد داشت تا از دست این حیوانات فرار کند که با از دست دادن تعادلش لیز می خورد و سرش به زمین برخورد می نماید. پلیس دلیل دقیق مرگ این زن را وارد شدن ضربه ای به سرش بیان می نماید.

بنا به استشهاد محلی، طی چند ماه اخیر نیز میمون ها مزاحمت های زیادی برای این زن ایجاد نموده بودند. مرگ این پیرزن در حالی رخ داد که سال گذشته نیز حادثه ای مشابه، موجب مرگ یک دختر 5 ساله در استان اوتار پرادش در هند شده بود.

طبق گزارش های موجود، در کشور هند روزانه چندین مورد حمله میمون ها به انسان ثبت می گردد. در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می گردد:

در سال 2021 یک مادر ادعا کرد که دوقلو های هشت روزه اش به وسیله میمون های وحشی ربوده شده اند و یکی از دختربچه ها کشته شده و دیگری نجات یافته است.

در سال 2020، دیوار یک خانه به واسطه شیطنت گروهی از میمون های خرابکار فرو ریخت و یک مادر و چهار فرزندش در زیر آوار له شدند.

در سال 2019، یک مرد 50 ساله در سامبال در اثر حمله میمون ها از تراس سقوط کرد و جان خود را از دست داد. گزارش های آن سال نشان می دهند که این ششمین مرگ مرتبط با میمون ها در سامبال، طی سال 2019 بود.

چند ماه قبل از آن حادثه نیز نوزادی یک و نیم ماهه به وسیله میمونی کشته شد که ظاهراً برای دزدیدن شیشه شیر به داخل تخت نوزاد پریده بود.

بعلاوه در همان سال یک میمون پس از حمله به شهری در مرکز هند، مردی 60 ساله را کشت و 9 تن دیگر را زخمی کرد.

در سال 2018 نیز یک زن 58 ساله خارج از منزل خود مورد حمله یک میمون نهاده شد، دچار جراحات شدید شد و جان باخت.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اسفند 1401 بروزرسانی: 18 اسفند 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1455

به "روایت هایی عجیب از حملات مرگبار میمون ها به انسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت هایی عجیب از حملات مرگبار میمون ها به انسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید