دولت فرانسه مقررات منع آمد و شد شبانه را وضع کرد

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی صباح، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه بیان کرد که از روز شنبه (17 اکتبر 2020) و از ساعت 9 شب تا 6 بامداد مقررات منع آمد و شد شبانه برقرار می گردد و به مدت دست کم چهار هفته پابرجا خواهد ماند.

دولت فرانسه مقررات منع آمد و شد شبانه را وضع کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گفته رئیس جمهور فرانسه، مقررات منع آمد و شد در منطقه وسیعی از شهر پاریس و مارسی و هفت شهر دیگر فرانسه اجرا خواهد شد.

ماکرون در مصاحبه با تلویزیون ملی فرانسه گفت: ما در موج دوم [کرونا] هستیم. و باید واکنش نشان دهیم.

لازم به ذکر است فرانسه نیز مانند سایر کشورهای اروپایی برای کنترل دامنه شیوع کرونا و کاستن از فشارهای وارده بر نظام بهداشت و درمان این کشور و در عین حال فعال نگه داشتن اقتصاد 2.3 تریلیون یورویی و حمایت از مشاغل خود با مسائل عدیده ای دست و پنجه نرم می نماید.

بنابر گزارشها، شمار مبتلایان به کرونا در فرانسه روز چهارشنبه به رقم 22،591 تن رسید که نشاندهنده سه برابر شدن رقم ابتلای روزانه ظرف شش روز بوده است. این ویروس تا به امروز بیش از 32،000 قربانی در فرانسه برجای گذاشته است.

ماکرون در ادامه سخنانش با اشاره به این نکته که فرانسه همچنان توانسته شیوع این بیماری را تحت کنترل در آورد، اضافه نمود که ما در حال حاضر در شرایط نگران کننده ای هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 250

به "دولت فرانسه مقررات منع آمد و شد شبانه را وضع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت فرانسه مقررات منع آمد و شد شبانه را وضع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید