خبرنگاران نشست علمی متخصصان دانشگاه های پنسیلوانیا و علوم پزشکی شیراز گشایش یافت

به گزارش کهن پارس، شیراز - خبرنگاران - استادان دانشگاه و متخصصان دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا در یک همایش علمی از راه دور آخرین یافته های علمی و تازه های پژوهشی پیرامون بیماری و ویروس کرونا را با پژوهشگران و محققان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اشتراک می گذارند. این همایش علمی اکنون در webinar.sums.ac.ir/international در حال برگزاری است.

خبرنگاران نشست علمی متخصصان دانشگاه های پنسیلوانیا و علوم پزشکی شیراز گشایش یافت

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد : این همایش علمی با هدف انتقال و اشتراک تجربیات مرتبط با بیماری کرونا در عرصه های ملی و بین المللی با موضوع بحث گروهی (panel discussion) مشترک با دانشگاه پنسیلوانیا از کشور آمریکا با عنوان Coronavirus crisis: A conversation between Iranian and American experts برگزار می شود.

دکتر نصر الله عرفانی با یاد آوری اینکه این همایش از راه دور در تاریخ پنجشنبه 23 مردادماه از ساعت 18:30 دقیقه شروع می شود اضافه کرد: دکتر کامران باقری لنکرانی، استاد ممتاز گروه داخلی گوارش، دکتر محسن مقدمی، استاد گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر انی سوری، استاد گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با بیماری کرونا در ارائه مطالب این همایش علمی مشارکت دارند.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: همچنین دکتر جاناتان مورِنو، دکتر سوزان وایس و دکتر ویرا عاملی از اساتید برجسته دانشگاه پنسیلوانیا در این وبینار به بحث و مصاحبه پیرامون جنبه های مختلف این همه گیری جدید در کشورهای ایران و آمریکا می پردازند.

شرکت در این برنامه علمی رایگان بوده و علاقمندان با پیوستن به لینک برنامه به آدرسwebinar.sums.ac.ir/international در زمان شروع برنامه، می توانند به عنوان کاربر مهمان وارد فضای نرم افزار Adobe Connect شده و در این نشست مجازی حضور یابند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعات و نشست های آموزشی در سطح ملی و فراملی، معاونت بین الملل دانشگاه برگزاری وبینارها و ژورنال کلابهای مجازی را در دستور کار قرار داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 224

به "خبرنگاران نشست علمی متخصصان دانشگاه های پنسیلوانیا و علوم پزشکی شیراز گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشست علمی متخصصان دانشگاه های پنسیلوانیا و علوم پزشکی شیراز گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید