خبرنگاران جشنواره ایده پردازی در جهاد دانشگاه بوشهر برگزار می گردد

به گزارش کهن پارس، بوشهر- خبرنگاران- رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: نخستین رویداد استارتاپی 1400 با عنوان جشنواره ایده پردازی، ارزیابی و پذیرش تیم های نوآور در مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی این استان برگزار می گردد.

خبرنگاران جشنواره ایده پردازی در جهاد دانشگاه بوشهر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی احمدی زاده روز سه شنبه به رسانه ها خاطرنشان کرد: این رویداد استارتاپی با همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بوشهر 19 و 20 فروردین ماه 1400 با موضوع دریا، انرژی و صنایع خلاق برگزار می گردد.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان و ارسال ایده ها مورخ 16 فروردین 1400 است و بعد از این تاریخ، ارزیابی اولیه ایده های ثبت نامی از سوی داوران مجرب انجام و از بین ایده های موجود، حداقل 10 و حداکثر 15 ایده با افراد و تیم های کاری ثبت نام شده فراخوان می شوند.

احمدی زاده گفت: همچنین در تاریخ 18 و 19 فروردین در قالب کلاس های توانمندسازی و منتوری های حرفه ای، تیم های شرکت کننده آماده ارائه و ارزیابی و20 فروردین نیز داوری نهایی انجام و در انتها سه تیم برتر معرفی و جوایز ویژه رویداد نیز به آن ها تعلق می گیرد.

وی اعلام کرد: جوایز نخستین رویداد استارتاپی 1400 برای تیم اول مبلغ سه میلیون تومان، تیم دوم 2 میلیون تومان و تیم سوم مبلغ یک میلیون تومان مشخص شده است.

احمدی زاده گفت: همچنین استقرار رایگان سه تیم نوآور برتر در فضای اشتراکی مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی بوشهر و منتوری و مشاوره رایگان و دائم تیم های نوآور برتر برای تجاری سازی ایده های خود از جمله دیگر جوایز مشخص شده برای برگزیدگان نخستین رویداد استارتاپی 1400 در استان بوشهر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 815

به "خبرنگاران جشنواره ایده پردازی در جهاد دانشگاه بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره ایده پردازی در جهاد دانشگاه بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید