جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان رزمایش مشترکی برگزار می نمایند

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران، ذاکر حسن اف (Zakir Hasanov) وزیر دفاع جمهوری آذربایجان امروز شنبه از برگزاری رزمایش سه جانبه ای همراه با ترکیه و پاکستان اطلاع داد.

جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان رزمایش مشترکی برگزار می نمایند

بهترین تجربه سفر را با ترکیه تور در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در مصاحبه با شبکه ریِل تی وی (Real TV) در این خصوص خاطرنشان کرد که نیروهای ویژه جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان در ماه سپتامبر قرار است رزمایش نظامی برگزار نمایند.

ذاکر حسن اف در ادامه اضافه نمود: این تصمیم از قبل گرفته شده است. انتظار می رود که نیروهای ویژه (جمهوری) آذربایجان، ترکیه و پاکستان در ماه سپتامبر در آذربایجان رزمایش برگزار نمایند. تدارکات و آماده سازی (برای برگزاری این رزمایش) در حال اجرا شدن است.

این مقام ارشد جمهوری آذربایجان اضافه نمود: بعضی گروه های کارشناسی در حال حاضر در (جمهوری) آذربایجان بوده و در حال بازرسی از مناطق هستند. آنها بسیار از آمادگی ما (برای برگزاری این رزمایش) قدردانی می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 936

به "جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان رزمایش مشترکی برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان رزمایش مشترکی برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید