تغییر زمان واردات محموله دوم واکسن کرونا، امکان ورود محموله در قالب هواپیمای مسافری

به گزارش کهن پارس، به گزارش خبرنگاران، یک منبع مطلع در فرودگاه امام خمینی (ره) ، با بیان اینکه طبق پیگیری های صورت گرفته از بخش عملیات فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام شد که ارسال محموله دوم واکسن کرونا روسی امروز کنسل شده است، گفت: این محموله شامل 100 هزار دوز بوده که به وسیله هواپیمایی ماهان وارد کشور خواهد شد.

تغییر زمان واردات محموله دوم واکسن کرونا، امکان ورود محموله در قالب هواپیمای مسافری

او ادامه داد: هنوز ساعت دقیقی برای ورود این واکسن برای فردا به ما اعلام نشده است.

این منبع مطلع اعلام نموده است که محموله سوم که شامل 500 هزار دوز است در هفته آینده وارد می گردد و ممکن است در قالب هواپیمای مسافری وارد کشور گردد .

براساس این گزارش کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه خاطرنشان کرد که گفت وگو های خوبی بین مقام های وزارت بهداشت ایران و روسیه انجام گرفت که می تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور در عرصه بهداشت و درمان باشد.

جلالی گفته است: طرف روسی مطابق وعده قبلی برای ارسال واکسن اسپوتنیک وی اعلام آمادگی نموده است و فردا آدینه محموله دوم واکسن به ایران ارسال می گردد.

براساس این گزارش اولین محموله از واکسن اسپوتنیک ـ وی در پنج شنبه هفته گذشته 18 بهمن ماه در ساعت 15:55 دقیقه با شرکت هواپیمایی ماهان وارد کشور شد. به گفته سازمان غذا و دارو سومین محموله از این واکسن نیز تا دهم اسفند به ایران ارسال خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 730

به "تغییر زمان واردات محموله دوم واکسن کرونا، امکان ورود محموله در قالب هواپیمای مسافری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان واردات محموله دوم واکسن کرونا، امکان ورود محموله در قالب هواپیمای مسافری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید