بهره برداری از ساختمان تامین اجتماعی شهرستان مهر

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران/فارس طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بهره برداری از ساختمان اداره تامین اجتماعی شهرستان مهر در استان فارس آغاز شد.

بهره برداری از ساختمان تامین اجتماعی شهرستان مهر

سه شنبه 16 شهریور، طی مراسمی با حضور معاون استاندار و مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی فارس و فرماندار شهرستان و جمعی از معتمدین خیرین محلی، ساختمان اداری نو شعبه تامین اجتماعی در شهرستان مُهر افتتاح و کلنگ عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان به زمین زده شد.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس در حاشیه این مراسم گفت: ساختمان اداری نو شعبه تامین اجتماعی مهر در زمینی به مساحت 2400 متر مربع با زیربنای 620 متر مربع با بودجه ای بالغ بر 34 میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری شده است.

ابراهیم کشاورز خاطر نشان کرد که شعبه تامین اجتماعی در شهرستان مهر 9500 بیمه شده اصلی را تحت پوشش دارد و این به معنای خدمت رسانی به حداقل 25 هزار نفر در این شهرستان است.

معاون استانداری فارس هم گفت: تعداد پروژه های افتتاح شده در شهرستان مهر به مناسبت هفته دولت، قابل توجه و در راستای ارتقاء خدمت رسانی به مردم بوده است.

محمود رضایی با اشاره به اهمیت فضای اداری بخش های مختلف خصوصا در حوزه تامین اجتماعی در ارتقاء خدمت رسانی به مردم، به آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهر اشاره و اضافه کرد که این خدمات اقدامات ارزنده ای در راستا ارتقاء رفاه و آسایش اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1022

به "بهره برداری از ساختمان تامین اجتماعی شهرستان مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از ساختمان تامین اجتماعی شهرستان مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید