برنامه دولت بریتیش کلمبیا برای پرداخت بدهی مستاجران به صاحب خانه ها اعلام شد

به گزارش کهن پارس، ممنوعیت موقت دولت بریتیش کلمبیا برای تخلیه مستاجران از خانه ها به خاطر عدم پرداخت اجاره اواخر تابستان برداشته می گردد و حالا استان جزییاتی از برنامه بازپرداخت بدهی ها را منتشر نموده است.

برنامه دولت بریتیش کلمبیا برای پرداخت بدهی مستاجران به صاحب خانه ها اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

چارچوب بازپرداخت بدهی ها نیازمند این است که صاحب خانه ها به مستاجران تا تابستان آینده برای بازپرداخت مبلغ کامل اجاره وقت بدهند. مستاجران هم باید در این بازه پرداخت های ماهانه داشته باشند.

در یک بیانیه خبری که پنج شنبه منتشر شد، وزارت مسکن گفت هدف برنامه اش این است که وقتی ممنوعیت حکم تخلیه برداشته می گردد، مستاجران و صاحب خانه ها بتوانند یک بازه انتقال داشته باشند. قرار است این تغییر از اول سپتامبر اعمال گردد.

از آن روز به بعد، مستاجران باید اجاره خانه خود را کامل پرداخت نمایند. اما از روزی که به آن ها اعلان تخلیه گردد، آن ها برای پرداخت پول 30 روز مهلت خواهند داشت.

بنابراین زمان عملی ممنوعیت تخلیه برای مستاجران از اول اکتبر خواهد بود. البته این در صورتی است که صاحب خانه پیش از خاتمه آگوست به آن ها برنامه بازپرداخت بدهد.

صاحب خانه ها باید به مستاجران مبلغی را اعلام نمایند که انتظار دارند آن ها هر ماه بپردازند. مثالی که وزارتخانه زده این است که مستاجری که 2 هزار دلار بدهکار است ممکن است از روز اول اکتبر تا جولای 2021 ماهی 200 دلار پرداخت کند.

در بیانیه وزارتخانه آمده: با توجه به اینکه بسیاری از مستاجران و صاحب خانه ها در دوران بحران با هم کار کردند، این چارچوب هم به صاحب خانه ها کمی انعطاف پذیری می دهد تا برای معین آینده میزان پرداخت با مستاجران همکاری نمایند.

بنابراین بعضی صاحب خانه ها ممکن است بخواهند انتخاب نمایند که ابتدا میزان پرداخت را کمتر معین نمایند و بعد با گذر زمان میزان آن را افزایش دهند.

اتحادیه مستاجران ونکوور طی بیانیه ای این برنامه دولتی را خشم آور توصیف کرد و گفت چنین حرکتی باعث می گردد هزاران مستاجر آسیب پذیر در معرض تخلیه قرار بگیرند.

این اتحادیه گفته است :مستاجران به خاطر چند بحران که موجب سخت شدن زندگی شده است با مشکل روبه رو شده اند و امروز دولت بریتیش کلمبیا احتمال از دست دادن خانه آن ها را بسیار واقعی کرد.

تعداد بسیار بالا و نامتناسبی از شغل ها که طی دوران پاندمی از بین رفته اند بیشتر شغل های با درآمد پایین بوده اند. این شغل ها معمولا متعلق به افراد و خانواده های کم درآمدی هستند که در خانه های اجاره ای زندگی می نمایند. اتحادیه گفت اگر دولت از آن ها بخواهد وسط یک بحران مقدار انباشته ای از بدهی را پرداخت نمایند عملی نیست.

استان همچنین پنج شنبه اعلام نمود که دستور ممنوعیت افزایش اجاره خانه که قبلا صادر نموده بود چند ماه دیگر تمدید می گردد. به این ترتیب صاحب خانه ها حق ندارند تا دسامبر اجاره خانه مستاجران را افزایش دهند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 235

به "برنامه دولت بریتیش کلمبیا برای پرداخت بدهی مستاجران به صاحب خانه ها اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنامه دولت بریتیش کلمبیا برای پرداخت بدهی مستاجران به صاحب خانه ها اعلام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دولت بریتیش کلمبیا برای پرداخت بدهی مستاجران به صاحب خانه ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید