امکان افزایش انشعابات آب واحدهای تولیدی صنفی خراسان جنوبی فراهم شد

به گزارش کهن پارس، رئیس اتاق بیرجند با اشاره به آنالیز مسائل واحدهای تولیدی صنفی استان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی، گفت: با مصوبه شورا امکان افزایش انشعابات آب واحدهای تولیدی صنفی خراسان جنوبی فراهم شد.

امکان افزایش انشعابات آب واحدهای تولیدی صنفی خراسان جنوبی فراهم شد

محسن احتشام با اشاره به عملکرد شورای گفت وگوی استان در سه ماهه نخست امسال، اظهار کرد: مسائل فعالان مالی حوزه اصناف در بیست و ششمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آنالیز شد.

دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی، با اشاره به بیان مسائل واحدهای تولیدی صنفی استان درخصوص تعرفه شرکت های خدمات رسان توضیح داد: راه حل به منظور معین تعرفه های برق، آب و گاز واحدهای فوق الذکر براساس تعرفه تولیدی ارائه شد.

او با اشاره به اینکه احتیاج بعضی واحدهای صنفی تولیدی به ظرفیت بیشتری از ظرفیت درنظر گرفته شده به وسیله شرکت آب و فاضلاب است، ادامه داد: در این راستا امکان افزایش انشعاب واحدهای تولیدی صنفی با معرفی از سوی اتحادیه یا صنف مربوطه با پرداخت بهای مابه التفاوت حق انشعاب از سوی متقاضی امکان پذیر شده است.

احتشام اسم کرد: در این خصوص مکاتبات و اقدامات صورت گرفته از سوی دبیرخانه شورا و شرکت آب و فاضلاب استان بر روی سایت شورای گفت و گوی خراسان جنوبی موجود است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 943

به "امکان افزایش انشعابات آب واحدهای تولیدی صنفی خراسان جنوبی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان افزایش انشعابات آب واحدهای تولیدی صنفی خراسان جنوبی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید