31 ایده سورپرایزی کادو زنانه و مردانه ولنتاین 1400

به گزارش کهن پارس، خریدن هدیه برای مناسبت های خاص کار چندان آسانی نیست. شما باید سلیقه و احتیاجات طرف مقابل که می خواهید برایش هدیه بخرید را کاملا بدانید و البته این در حالی است که شما تمام سعی تان را می کنید که تا لحظه آخر از قصد و نیت هدیه خریدن شما باخبر نشود. یکی از این مناسبت ها روز ولنتاین است که در سرتاسر دنیا به روز عشق مشهور است و معمولا در این روز بازار کادو دادن و کادو گرفتن داغ است. اگر برای ولنتاین امسال در حال برنامه ریزی هستید، نمی دانید که برای هدیه ولنتاین باید سراغ چه ایده هایی بروید و البته نمی خواهید سراغ خرس ولنتاین و شکلات و عروسک قلب و از این دست موارد بروید این مقاله را تا آخر در مجله خبرنگاران بخوانید. چند ایده سورپرایزی برای کادوی زنانه و مردانه ولنتاین 2022 یا کادو ولنتاین 1400 که هم به درد بخور هستند و هم هیچ وقت کهنه و تکراری نمی شوند را به شما معرفی می کنیم. در سبک زندگی همراه ما باشید.

31 ایده سورپرایزی کادو زنانه و مردانه ولنتاین 1400

انواع دستگاه قهوه ساز

حالا دیگر کمتر کسی است که قهوه دوست نداشته باشد و در خانه قهوه دم نکند. با توجه به خواص بی نظیر قهوه برای سلامت زنان و مردان علاقه به نوشیدن قهوه چند سالی است که به خصوص در میان نسل جوان بیشتر از گذشته فراگیر شده است. با این تفاصیل به نظر می رسد اگر در پی بهترین کادو ولنتاین 1400 برای آقایان یا خانم ها می گشت به یک دستگاه قهوه ساز فکر کنید.

دستگاه های قهوه ساز از موکاپات اسپرسوساز گرفته تا دستگاه های قهوه ساز اتومات در رنج قیمتی متفاوت و در اغلب موارد با قیمت های مناسب برای تهیه یک قهوه خانگی در دسترس هستند. مطمئن باشید با این کادو ولنتاین طرف مقابل را حسابی شگفت زده و راضی خواهند کرد.

این ایده سورپرایزی کادوی زنانه و مردانه ولنتاین را در صورت امکان دست کم نگیرید. بعضی از انواع دستگاه قهوه ساز یک ست کامل از فنجان و آسیاب قهوه و دستگاه قهوه ساز هستند که انتخاب شما را تکمیل می کنند.

انواع ساعت یا مچ بند هوشمند

اطلاع از آخرین مطالب مجذوب کننده و پرطرفدار

در دنیای امروز گجت های هوشمند کم کم دارند به بخشی جدایی ناپذیر از اکسسوری های روزمره به خصوص برای نسل جوان تبدیل می شوند. در بین این گجت های هوشمند انواع ساعت و مچ بند هوشمند با قابلیت مقدار گیری تعداد قدم ها، ضربان قلب و فشار خون و … و حسگرهای مختلف دیگر در کنار مواردی مثل برقراری ارتباط و سایر آپشن ها برای استفاده روزمره یک انتخاب بی نظیر و منحصر به فرد برای ایده کادو ولنتاین 1400 برای پسر و دختر محسوب می شوند.

رنج قیمت این گجت های هوشمند بسیار گسترده و متنوع است و با توجه به نیازهای طرف مقابل و البته بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید برای ولنتاین امسال می توانید انتخاب های عالی و به درد بخوری داشته باشید.

بهترین کتاب های تاریخ ادبیات دنیا

برای هدیه ولنتاین 1400 به یک کادوی فرهنگی فکر کنید. به نطر می رسد کتاب به عنوان ایده سورپرایزی کادوی ولنتاین کمتر مورد توجه است و یک ایده سورپرایزی مردانه و زنانه برای ولنتاین امسال می تواند باشد. در واقع هدف اصلی از هدیه دادن و هدیه گرفتن رساندن نفع مادی یا معنوی به طرف مقابل است و با این چشم انداز چه چیزی بهتر از انتخاب یک کتاب نفیس و ارزشمند.

اگر طرف مقابل شما اهل کتاب و کتابخوانی است قطعا با هدیه گرفتن یک کتاب از جانب شما بسیار راضی و راضی خواهد شد. اگر برای خرید کتاب به عنوان هدیه روز ولنتاین هنوز هم شک و تردید دارید پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین کتاب های رمان تاریخ ادبیات دنیا که خلاصه ای از داستان کتاب های پرفروش دنیا را هم شرح داده شده است را بخوانید.

علاوه بر این می توانید نگاهی به لیست پرفروش ترین کتاب های سال های اخیر هم بیندازید و با توجه به علایق طرف مقابل عمل کنید: مثلا بهترین کتاب های فلسفی یا بهترین کتاب های علمی دنیا.

یک عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

از هر چه بگذریم سخن عطر خوش تر است. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که دست رد به سینه یک عطر خوشبو بزند. اگر می خواهید یک عطر زنانه خوشبو برای همسرتان خریداری کنید و در میان هزاران عطر زنانه با بوها و قیمت های مختلف سردرگم شده اید ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. عطر زنانه Alien EDP پیشنهادی است که هوش از سر هر زنی می پراند.

این عطر خوشبو و مشهور از کمپانی فرانسوی تیری مولگر حالا دیگر هواداران پر و پا قرصش را در میان خانم های سرتاسر دنیا به دست آورده است. این عطر زنانه خوشبو و لاکچری که اصلا برای شب های سرد زمستان طراحی شده است و به عقیده کارشناسان عطر و هوادارانش به خوبی در این زمینه پیروز بوده است. این عطر زمستانی زنانه با نت ابتدایی یاس شروع می شود و سپس بوی خوش انواع چوب های جنگلی و عنبر سائل و ینامن هوش از سرتان می پراند.

یک عطر مردانه خوشبو با پخش بوی عالی و قیمت مناسب

برای تهیه یک کادو ولنتاین مردانه 1400 ایده خریدن یک عطر خوشبو همیشه راهگشا و کارساز است. عطر و ادکلن جزو محبوب ترین کادوهای ولنتاین در سرتاسر دنیا محسوب می شوند.

اگر هم بخواهیم یک عطر خوشبوی مردانه با کیفیت خوب به شما معرفی کنیم یک انتخاب عالی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر همسر یا نامزد شما ورزشکار حرفه ای یا اهل ورزش کردن حتی در روزهای گرم و داغ تابستان است برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.

عطر مردانه تابستانی 212 Carolina Herrera با بویی خنک و میوه ای برای ورزشکاران و روزهای گرم تابستان طراحی شده است. رایحه ابتدایی عطر ترکیبی از ادویه، ترنج، گریپ فروت، اسطوخودوس، نت های سبز رنگ و دانه پتی است.

کمی که بگذرد، بوی خوش زنجبیل، فلفل سیاه، بنفشه، ینامن و مریم گلی هوش از سر اطرافیان می پراند تا این که رایحه پایه عطر که بوی بی نظیر چوب صندل، مشک، خس خس، بخور خوشبو، لادن و چوب گایاک است، همسر شما را به مرد مجذوب کننده مهمانی های تابستانی تبدیل می کند.

دستبند چرم و طلا نام یا ماه تولد زنانه و مردانه

در میان چند ایده سورپرایزی کادوی ولنتاین زنانه و مردانه دستبندهای چرمی حسابی پرطرفدارند. دستبندهای مدل چرم و طلا که در سال های اخیر بسیار پرفروش و محبوب شده اند یک انتخاب عالی برای هدیه ولنتاین مردانه و زنانه 1400 هستند. به خاطر اینکه بیشترین جنس این دستبند چرمی است و تکه های نازک طلا در طراحی آن به کار رفته خرید آن مقرون به صرفه و منطقی است.

از سوی دیگر به خاطر طراحی تکه های طلا در آن هم ارزش مادی دارند و هم ارزش معنوی. اگر هنوز هم برای خرید کادوی ولنتاین 1400 با خودتان کنار نیامده اید و به نتیجه نرسیده اید به این پیشنهاد لوکس و به یادماندنی فکر کنید. دستبندهای چرم و طلا در طرح های سنتی و مدرن با طرح ماه تولد یا طرح نام و همچنین طرح های کلاسیک مثل فروهر تنوع فراوانی دارند و قطعا برای انتخاب دست شما حسابی باز است.

خرید گل ولنتاین

اگر در پی یک ایده برای کادو ولنتاین 1400 هستید، گل یک پیشنهاد فوق العاده است. گل ها همیشه زیبا و دوست داشتنی هستند و می توانند احساسات و علاقه شما را به کسی که دوست دارید نشان دهند. معمولاً رنگ قرمز بهترین انتخاب برای کادو ولنتاین 1400 است، اما شما می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و یک گل ولنتاینی با رنگ متفاوت برای هدیه ولنتاین امسال در نظر بگیرید.

به عنوان کادو ولنتاین 1400 می توانید گل رز تک شاخه ای، سبد گل یا باکس گل برای همسر یا کی که دوستش دارید، آماده کنید. نوشتن یک یادداشت عاشقانه در کنار این گل می تواند ایده خوبی برای راضی کردن عشق زندگی تان باشد.

بیشتر بخوانید:

خرید یک لباس زیبا برای روز ولنتاین

اگر دوست دارید ولنتاین امسال یک کادوی متفاوت و مجذوب کننده برای کسی که دوستش دارید، خریداری کنید، پیشنهاد می شود لباس را انتخاب کنید. برای خرید لباس در ولنتاین قبل از هر چیزی باید سایز و مقدار دقیق طرف مقابلتان را بدانید. قطعاً هدیه دادن یک لباس با سایز کوچک یا بزرگ نه تنها موجب راضیی کسی که دوستش دارید، نمی شود، بلکه به دلیل ندانستن سایز او، ممکن است کمی هم او را ناراحت کند.

فراموش نکنید که در نظر گرفتن رنگ، سبک و طرح مورد علاقه او برای خرید لباس اهمیت زیادی دارد. با این کار نشان می دهید که چقدر به جزئیات سلیقه او اهمیت می دهید. برای انتخاب لباس سعی کنید از رنگ های شاد و خاص استفاده کنید. به طوری که طرف مقابلتان هر بار با پوشیدن لباسی که برای او می خرید، احساس خوب و متفاوتی را تجربه کند.

انواع کادوی ولنتاین زنانه و مردانه

به جز انتخاب های بالا که به احتمال خیلی زیاد طرف مقابل را بسیار راضی خواهند کرد چندین انتخاب دیگر برای هدیه روز ولنتاین 1400 هم وجود دارد که هم به درد بخور هستند و هم هر کسی به آن ها نیاز دارد.

  • انواع هدفون
  • پاوربانک
  • عینک آفتابی
  • انواع شمع معطر
  • قاب عکس
  • حوله تن پوش
  • لباس خواب یا همان روبدوشامبر
  • ساعت مچی مردانه
  • زیورآلات طلا و نقره در حد وسع شما
  • گوشی موبایل
  • انواع دوربین
  • کیف و لوازم جانبی لپ تاپ و تبلت
  • کمربند و کیف پول چرم یا کیف رودوشی زنانه و مردانه
  • ساعت مچی زنانه

بیشتر بخوانید:

ایده های خوشمزه برای ولنتاین

از جمله هیجان انگیزترین بخش های روز ولنتاین خوردن کیک و شیرینی اغلب به صورت قلب یا کیک هایی با خامه فوندانت قرمز و حتی کیک شکلاتی است. از دیگر کیک های ولنتاینی کیک ردولوت، پاپسیکلز قلبی، شکلات قلب سورپرایز ولنتاین، سابله کیک و … است.

برای ایده گرفتن جهت خرید یا درست کردن کوکی ولنتاین و کیک و کاپ کیک عاشقانه و خاص و ایده برای تزیین میز ولنتاین ادامه مطلب را دنبال کنید:

برای خرید کادو ولنتاین 1400 قبل از هر چیزی بهتر است بررسی کنید که همسر یا فرد مورد علاقه شما چه سبک هدیه ها و چه رنگ هایی را بیشتر دوست دارد. برای خرید کادو ولنتاین 1400 بیشتر از این که سلیقه خودتان را مد نظر قرار دهید، به سلیقه طرف مقابلتان فکر کنید و سپس بهترین هدیه ولنتاین را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین پیشنهاد کادو ولنتاین 1400 چیست؟

برای خرید کادو ولنتاین 1400 می توانید یک دسته گل یا عطر مورد علاقه همسرتان را خریداری کنید.

بهترین گل برای روز ولنتاین چیست؟

گل رز قرمز معمولا برای کادو ولنتاین انتخاب محبوبی است. اما شما می توانید با توجه به علاقه طرف مقابل تان دسته گل محبوب او را خریداری کنید.

بهترین هدیه سورپرایزی روز ولنتاین چیست؟

در مجموع همه چیز به سلیقه طرف مقابل شما بستگی دارد اما شکلات قلب سورپرایز ولنتاین هم که با چکش شکسته می شود انتخاب جالبی برای کادو ولنتاین 1400 است.

نوشته های مرتبط

9 تا از پرفروش ترین گل های ولنتاین + نماد آن ها در عشق

آموزش ساخت 8 کادوی دست ساز ولنتاین

24 کافه و رستوران برای روز ولنتاین + آدرس و مشخصات و عکس

30 پیامک و اس ام اس ولنتاین نو به انگلیسی با ترجمه فارسی

منبع: افق کوروش
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1235

به "31 ایده سورپرایزی کادو زنانه و مردانه ولنتاین 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 ایده سورپرایزی کادو زنانه و مردانه ولنتاین 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید