2 مزرعه تازه ارز دیجیتال در تهران شناسایی شد

به گزارش کهن پارس، در ادامه طرح برخورد با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال به وسیله شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم، بازرسان منطقه ها برق فارابی و مولوی، پیروز به شناسایی و جمع آوری دو مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز با بیش از 190 ماینر در تهران شدند.

2 مزرعه تازه ارز دیجیتال در تهران شناسایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام شرکت توزیع برق تهران عظیم، در راستای کاهش بار شبکه توزیع برق و جلوگیری از بروز نوسان و خسارت به تجهیزات مشترکان برق مرکز و در ادامه طرح برخورد با متخلفان و بهره برداران غیرقانونی شبکه برق تهران عظیم، با آنالیز های اجرا شده به وسیله بازرسان منطقه برق فارابی، از منطقه ها 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم تعداد 153 دستگاه ماینر غیرمجاز در حال فعالیت در یک واحد مسکونی شناسایی شد.

به همین دلیل، کارشناسان منطقه برق مولوی هم پیروز به شناسایی یک مزرعه غیرمجاز ارزدیجیتال با 43 دستگاه ماینر فعال در یکی از مجتمع های تجاری مرکز شدند.

بر اساس این گزارش، با هماهنگی های اجرا شده به وسیله منطقه ها مزبور و دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت با مراجع قضایی و انتظامی، ماینر های کشف شده، جمع آوری و مراتب جهت معین و وصول خسارات ریالی وارد به شبکه توزیع برق در دست آنالیز است.

هموطنان ساکن مرکز در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی سودجویان در حوزه استخراج ارز دیجیتال می توانند پس از کسب اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در مجاورت محل زندگی و یا کار خود، به آدرس اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat مراجعه و به وسیله گزینه ثبت گزارش رمز ارز غیرمجاز، گزارش خود را ثبت و یا با ستاد خبری حراست این شرکت به شماره تلفن 88057044 تماس گرفته و در صورت صحت اطلاعات از پاداش نقدی تا سقف 20 میلیون تومان بهره مند شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 971

به "2 مزرعه تازه ارز دیجیتال در تهران شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مزرعه تازه ارز دیجیتال در تهران شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید