چالش ها و راهکارهای همکاری شرکتهای بزرگ و کوچک فناور در حوزه تجهیزات پزشکی

به گزارش کهن پارس، نشست تخصصی آنالیز چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت های کوچک فناور محور در حوزه تجهیزات پزشکی 11 آبان ماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

چالش ها و راهکارهای همکاری شرکتهای بزرگ و کوچک فناور در حوزه تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرنگاران، نشست تخصصی آنالیز چالش ها و راه حلهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت های کوچک فناورمحور در حوزه تجهیزات پزشکی به وسیله مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر با حمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پارک علم و فناوری این دانشگاه برگزار می گردد.

این نشست با حضور دکتر حسین وطن پور رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت استان تهران، دکتر مجید روحی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی تولیدنمایندگان و صادرنمایندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی دندانپزشکی آزمایشگاهی و دارویی، مهندس هدی عابدی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهندس محمود قفقازی مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

در این نشست، نمایندگان بازیگران اصلی فرآیند همکاری فناورانه، به آنالیز چالش ها و موانع همکاری و تحلیل و ارائه راه حل برای توسعه و بهبود همکاری های نامتقارن در حوزه تجهیزات پزشکی خواهند پرداخت.

ظهور شرکت های دانش بنیان و فناور در این صنعت در سال های اخیر، سبب شده تا لزوم آشنایی آنها و بعلاوه شرکت های بزرگ این صنعت با نحوه همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت های یکدیگر، به امری ضروری و حیاتی تبدیل گردد.

نشست تخصصی آنالیز چالش ها و راه حلهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت های کوچک فناورمحور در حوزه تجهیزات پزشکی روز سه شنبه 11 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 برگزار می گردد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علاقه مندان به شرکت در این رویداد، می توانند به وسیله لینک ideasbazaar.ir/proevents اقدام به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1202

به "چالش ها و راهکارهای همکاری شرکتهای بزرگ و کوچک فناور در حوزه تجهیزات پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش ها و راهکارهای همکاری شرکتهای بزرگ و کوچک فناور در حوزه تجهیزات پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید