پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل&zwnjزاده چه اشتباهی کرد؟

به گزارش کهن پارس، پس از فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در اقدامی عجیب طبق نظر مسئول یا مشاوران حقوقی خود لایحه ای تنظیم نموده و با ارسال آن به کمیته شرایط فدراسیون فوتبال از این کمیته درخواست کردند ضمن محرومیت 4 تا 6 ماهه این بازیکن، جریمه اقتصادی هم برای وی در نظر بگیرد.

پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل&zwnjزاده چه اشتباهی کرد؟

طرح شکایت از خلیل زاده در یک مرجع داخلی در شرایطی رقم خورد که با توجه به انتقال این بازیکن به تیم الریان قطر، بسیاری از کارشناسان حقوقی کشورمان اقدام باشگاه پرسپولیس برای پیگیری پرونده مدافع سابق این تیم در کمیته شرایط را زیر سوال برده و اعتقاد داشتند حتی اگر رای به سود سرخ پوشان صادر گردد، رای کمیته شرایط فدراسیون فوتبال ایران هیچ ضمانت اجرایی از سوی فیفا ندارد و خلیل زاده بدون اینکه دچار دردسر گردد، همچنان برای تیم الریان بازی خواهد نمود.

به نظر می رسد پرسپولیسی ها که در سال های اخیر بارها از اشتباهات حقوقی در پرونده های مختلف ضربه خورده اند بار دیگر دچار یک گاف شده باشند که می تواند ضرر بزرگی به این باشگاه وارد کند. این درحالی است که مسئولان این باشگاه همچنان منتظر دریافت نامه رسمی از سوی فدراسیون فوتبال برای اعلام بی صلاحیت بودن کمیته شرایط هستند تا کار را در فیفا پیش ببرند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 421

به "پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل&zwnjزاده چه اشتباهی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل&zwnjزاده چه اشتباهی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید