ورود زورگیر مسلح به خانه زن جوان با لباس نیروی انتظامی، خفت گیری که دوست داشت پلیس گردد!

به گزارش کهن پارس، زورگیر مسلح سابقه دار با لباس نیروی انتظامی پس از ورود به خانه زن جوان و ضرب و شتم وی 30 میلیون پول نقد و گوشی تلفن همراه او را به سرقت برد.

ورود زورگیر مسلح به خانه زن جوان با لباس نیروی انتظامی، خفت گیری که دوست داشت پلیس گردد!

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار قضایی و انتظامی گروه اجتماعی خبرنگاران، فرزانه فراهانی- سرقت مسلحانه و زورگیری یکی از خشن ترین و وحشتناک ترین انواع جرائمی است که مجرمان و دزدان به انجام آن اقدام می نمایند.

در ادامه اجرای طرح رعد در چهلمین مرحله آن، خبرنگار دانشجو به مصاحبه با دزدی نشسته است که به گفته خودش از بچگی دوست داشته است که پلیس گردد اما حالا در 29 سالگی به یک زورگیر خشن تبدیل شده است که در لباس مامور نیروی انتظامی به اخاذی و زورگیری از شهروندان پایتخت می پردازد.

منصور جوان دزدی است که علاوه بر جرمی که اخیرا به خاطر آن دستگیر شده است، یک سابقه سرقت دیگر نیز در پرونده خود دارد و به گفته خودش به دلیل علاقه ای که از کودکی به پلیس شدن داشته ، لباس پلیس را به صورت آزاد خریداری نموده و سپس به زورگیری اقدام نموده است.

او می گوید: از خرید لباس تا تصمیم برای زورگیری تنها 3 روز طول کشید و منزل زن جوان را به دلیل اینکه می دانستم تنها در خانه است برای سرقت انتخاب کردم.

منصور همچنین اضافه نمود: روز آدینه بود و زنگ در خانه زن جوان را که زدم خودم را مامور برق معرفی کردم و او نیز بی توجه به اینکه روز تعطیل کسی برای قبض برق مراجعه نمی کند در را برایم باز کرد.

دزد سابقه دار می گوید: بیشتر از نیم ساعت در ساختمان بودم و کسی در این مدت به پارکینگ یا راهروی ساختمان نیامد و پس از آنکه از تنها بودن زن مطمئن شدم، زنگ واحد او را زده با قرار دادن اسلحه روی پیشانی وی با زور وارد خانه اش شدم.

منصور ضمن اظهار ندامت گفت: پس از آنکه تمام خانه را به دنبال طلا و پول نقد زیر و رو کردم و عصبانی از اینکه دستم خالی بود زن جوان را مورد ضرب و شتم قرار دادم و با افزایش کتکهای من، وی 30 میلیون تومان پولی را که در خانه پنهان نموده بود را به من تحویل داد.

وی همچنین اضافه نمود: هنگام خروج از خانه گوشی تلفن همراه زن جوان را که در حال شارژ بود از برق کشیدم و با گوشی موبایل و پولی که زن به من داده بود از آنجا متواری شدم.

دستگیری مجرم در کمتر از 48 ساعت

در ادامه این مصاحبه زن جوان به نام مریم که همچنان اضطراب و استرس روز حادثه در چهره وی مشهود بود با اشاره به دزد که در چند قدمی او ایستاده بود، به خبرنگار دانشجو گفت: روز آدینه با زدن آیفون منزل ما این آقا خود را مامور برق معرفی کرد و در را برای او باز کردم.

به گفته فرد مالباخته دزد مدتی را در ساختمان کشیک داده است تا فرصتی مناسب را برای ورود به منزل او به دست بیاورد و در نهایت نقشه شوم خود را عملی کرد.

مریم گفت: دزد با مشاهده مقاوم من به ضرب و شتم و کتک زدن من اقدام کرد و با دیدن چاقویی که ظاهر وحشتناکی داشت، ترس تمام وجودم را فرا گرفت و در نهایت تسلیم شدم و تمام پولی که در خانهداشتم را به وی دادم.

زن جوان همچنین گفت: پس از اینکه پول را به دزد دادم او با برداشتن گوشی تلفن همراهم از خانه خارج شد و تنها چیزی که به ذهنم رسید تماس با پلیس 110 بود که بخاطر ترس و استرس قادر به بیان آدرس منزل نبودم اما با صبر و حوصله مامور پشت خط پس از دقایقی آدرس را گفتم و تلفن را قطع کردم و ماموران کلانتری محدوده نبرد در کمتر از 10 دقیقه خودشان را به منزلم رساندند.

این فرد مالباخته ضمن تشکر از پلیس 110 بخاطر سرعت عمل در حضور در محل وقوع حادثه و شناسایی و دستگیری مجرم گفت: با پیگیری پلیس دزد منزل من در کمتر از 48 ساعت دستگیر وبازداشت شد و از مردم می خواهم تا از باز کردن درب منزل روی افراد نانشناس خودداری نمایند.

هیچ ماموری روز آدینه برای بازخوانی کنتور مراجعه نمی کند

به گفته مامورین نیروی انتظامی که در ماجرای دستگیری دزد فوق حضور داشتند: متهم با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل شد.

مامورین اب، برق، گاز و سایر کارهای این چنینی هم مثل سایر کارمندان در طول هفته مشغول به کار هستند و آدینه ها هیچ ماموری برای ارائه قبض یا روخوانی کنتور به درب خانه مردم مراجعه نمی کند و این مجرمان هستند که از عدم آگاهی مردم در این زمینه سوء استفاده می نمایند.

بهتر است شهروندان پیش از باز کردن درب منزل دقت نظر لازم را به خرج بدهند و جان و مال خود را با خطر روبرو ننمایند.

بیشتر بخوانید

دستگیری دزدی که با تیرکمان شمع ماشین سرقت می نموده است + فیلم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 561

به "ورود زورگیر مسلح به خانه زن جوان با لباس نیروی انتظامی، خفت گیری که دوست داشت پلیس گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود زورگیر مسلح به خانه زن جوان با لباس نیروی انتظامی، خفت گیری که دوست داشت پلیس گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید