واکنش ایران به تحریم های تازه کانادا علیه تعدادی از رسانه ها

به گزارش کهن پارس، ناصر کنعانی در صفحه اینستاگرام خود در این ارتباط نوشت: جنون تحریم دولت آمریکا ویروسی شده و به سرعت به دوستانش منتقل می گردد!

واکنش ایران به تحریم های تازه کانادا علیه تعدادی از رسانه ها

تحریم خبرگزاری تسنیم، روزنامه کیهان، نورنیوز، خبرگزاری فارس، مدیرمسئول کیهان، رئیس فعلی و سابق سازمان صداوسیما و یک خبرنگار این سازمان، جدیدترین لیست تحریمی دولت کانادا علیه ایران و ایرانیان است!

این اولین هنرمندی دولت کانادا در تحریم اصحاب رسانه و رسانه های خبری معتبر ایران نبود، این کشور قبلا پرس تی وی شبکه خبری انگلیسی زبان ایرانی را نیز تحریم نموده بود!

از نظر دولت کانادا و شرکای غربی ضدایرانی آن، ملت ایران علاوه بر تحریم های مالی، حق اظهار رأی و نظر نیز ندارند! مگر آنکه مثل خود آن ها و به زبان فرهنگی خود آن ها حرف بزنند، مثل ایران اینترنشنال، منوتو و...؟!

تحریم رسانه ها و اهالی قلم ایران، نقض بخشی از حقوق اساسی ملت ایران در رساندن صدا و نظر خود به جهانیان و نیز گویای پوچ بودن شعار غرب در مورد دسترسی آزاد به اطلاعات و آزادی بیان است؛ همان حقوقی که غرب مدعی و مروج آن است و بر مبنای این ادعا، حتی توهین به مقدسات دینی و سماوی را مجاز می شمارد؟!

البته توسل به زور و تحریم برای شنیده نشدن صدای دیگران، به وسیله کشوری که ادعا های حقوق بشری اش گوش جهان را کر نموده، چندان شگفت آور نیست.

کانادا به رفتار های آپارتایدی عادت دارد! گور های دسته جمعی بچه ها بومی این سرزمین، سند آن است! و اینک به آپارتاید رسانه ای روی آورده است؟!

آنگاه که شعار رنگ می بازد و منطق ضعیف می گردد، چاره ای جز توسل به زور و تحریم باقی نمی ماند. تحریم؛ زبان بین المللی آمریکا و متحدانش شده است!

منبع: فرارو
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1392

به "واکنش ایران به تحریم های تازه کانادا علیه تعدادی از رسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ایران به تحریم های تازه کانادا علیه تعدادی از رسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید