واتساپ ابزاری تازه برای طراحی روی عکس ها و ویدیوها آماده می نماید

به گزارش کهن پارس، به نظر می رسد ابزار طراحی موجود در واتساپ به زودی با تغییراتی روبه رو می گردد. اگرچه مدت هاست که چنین ابزاری برای نوشتن و طراحی بر روی تصاویر و ویدیوهای واتساپ وجود دارد، اما در حال حاضر کاربران نمی توانند میزان قلم را تغییر دهند. اما بر اساس شواهد موجود، به زودی تغییر میزان قلم موجود در ابزار طراحی واتساپ امکان پذیر می گردد.

واتساپ ابزاری تازه برای طراحی روی عکس ها و ویدیوها آماده می نماید

در حال حاضر فقط امکان بهره گیری از یک میزان برای قلم وجود دارد ولی همان طور که در تصویر زیر می توانید ببینید، به زودی انتخاب بین 3 میزان قلم با ضخامت های مختلف ممکن خواهد شد. علاوه بر این ویژگی، باید به یک مشخصه تازه دیگر هم اشاره کنیم که کاربران با استفاده از آن می توانند بخش هایی از تصاویر را پیش از ارسال مات نمایند.

در ابتدا به نظر می رسید این ویژگی مختص iOS خواهد بود ولی بر اساس شواهد تازه، کاربران گوشی های اندرویدی هم این ویژگی را دریافت خواهند کرد. بسیاری از کاربران هنگام ارسال بعضی اسکرین شات ها و تصاویر خواهان مات کردن بخشی از آن ها هستند و چنین ابزاری با استقبال این دسته از کاربران روبه رو خواهد شد. در حال حاضر کاربران واتساپ برای مخفی کردن اطلاعات حساس چاره ای جز استفاده از همان قلم اصلی ندارند.

این ویژگی ها هنوز به نسخه بتای واتساپ راه پیدا نکرده اند و بنابراین برای راه یابی آن ها به نسخه نهایی باید حداقل چند ماه منتظر بمانیم. این اپلیکیشن طی ماه های گذشته توجه ویژه ای به مشخصه های تازه نشان داده است و مرتبا اخبار تازهی در این مورد منتشر می گردد. به عنوان مثال یکی از ویژگی های در دست توسعه به کاربران اجازه می دهد پیغام های صوتی را در پس زمینه پخش نمایند و برای گوش کردن به پیغام های صوتی دیگر نیازی به ماندن در صفحه موردنظر ندارید. گویا بعد از پخش پیغام صوتی، پلیر مربوطه در بالای اپلیکیشن ظاهر می گردد و گزینه های توقف، حذف یا پخش دوباره را ارائه می دهد.

از دیگر قابلیت هایی که واتساپ روی آن ها کار می نماید می توانیم به امکان تبدیل پیغام های صوتی به متن اشاره کنیم. بعلاوه به زودی استفاده از پیش نمایش پیغام های صوتی هم امکان پذیر می گردد. به زبان ساده، به لطف این قابلیت تازه کاربران می توانند پیغام های صوتی را قبل از ارسال آنالیز نمایند تا در صورت وجود مشکل در آن، پیغام صوتی مورنظر را حذف نمایند.

در اپلیکیشن واتساپ مانند دیگر پیغام رسان ها بسیاری از کاربران عضو گروه های مختلفی هستند و گاهی اوقات مدیریت محتوای این گروه ها به کار بسیار سختی تبدیل می گردد. طبق آخرین گزارش ها و شایعه ها، واتساپ به زودی به مدیران گروه ها (ادمین ها) این اجازه را می دهد تا هر پیغامی که به وسیله دیگر اعضای گروه فرستاده شد را حذف نمایند و کنترل بیشتری بر اتفاقات گروه خود داشته باشند. در این میان باید خاطرنشان کنیم که بعد از حذف پیغام های کاربران به وسیله مدیر گروه، واتساپ پیغامی نمایش می دهد تا کاربران بدانند حذف پیغام های دلخواه به وسیله مدیر اجرا شده است.

در تازهترین نسخه واتساپ که منتشر شده، این اپلیکیشن دیگر شرایط آخرین بازدید و آنلاین بودن را برای کاربران غریبه نشان نمی دهد. قبل از ارائه این به روزرسانی، تنظیمات حریم خصوصی واتساپ به طور پیش فرض روی گزینه همه کاربران تنظیم شده بود، که به کاربران غریبه امکان می داد آخرین شرایط بازدید و آنلاین بودن مخاطبین خود را مشاهده نمایند.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1275

به "واتساپ ابزاری تازه برای طراحی روی عکس ها و ویدیوها آماده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ ابزاری تازه برای طراحی روی عکس ها و ویدیوها آماده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید