هنگ کنگی ها آخر هفته را پسندیدند

به گزارش کهن پارس، تهران (پانا) - جایزه طلایی بهترین فیلم بخش آسیایی جوایز فیلم کوتاه و ویدئوی مستقل هنگ کنگ به فیلم کوتاه آخر هفته رسید.

هنگ کنگی ها آخر هفته را پسندیدند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، آخر هفته در ادامه حضور پیروز بین المللی خود در جوایز فیلم کوتاه و ویدئوی مستقل هنگ کنگ، جایزه طلایی بهترین فیلم کوتاه بخش آسیایی را از آن خود کرد.

این فیام اولین ساخته آریو متوقع است که در بخش رقابتی بیست و ششمین دوره این رویداد سینمایی (awards2021)) از میان ده فیلم فینالیست، جایزه طلایی بهترین فیلم کوتاه داستانی در بخش آسیایی را از آن خود کرد.

همچنین فیلم های کوتاه دیدار، تابوت ساز ودنیا مینا به عنوان دیگر نمایندگان سینمای ایران در این جشنواره با دیگر آثار از سراسر دنیا به رقابت پرداختند.

بازیگران فیلم کوتاه آخر هفته فردین قادری، مصطفی لطیفی خواه، سحر طاهرخانی، ملیحه اسفندیاری و بردیا شریعتی هستند.

در خلاصه داستان آخر هفته آمده است : دو خانواده برای گذراندن تعطیلات به پارک رفته اند ولی معین می گردد که آنها برای کار دیگری آنجا هستند و ...

دیگر عوامل فیلم کوتاه آخر هفته عبارتند از طراحی و ترکیب صدا : پدرام بابایی، صدابردار : شهاب رضایی، جلوه های ویژه : مصطفی اوصانلو، مدیر فراوری : آریانا نیکونژاد، مشاور رسانه ای : باران بن یاسین، دستیار فیلمبردار : آرمین متوقع ، طراح پوستر: مریم برادران و مترجم : هدی عمیدی.

فیلم کوتاه آخر هفته پیش از این چندین حضور بین المللی داشته و پیروز به کسب جوایز از جشنواره ایندیفست آمریکا و جایزه جشنواره نشویل آمریکا شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 817

به "هنگ کنگی ها آخر هفته را پسندیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگ کنگی ها آخر هفته را پسندیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید