نشست کمیسیون مشترک برجام در وین از سر گرفته شد

به گزارش کهن پارس، تهران (پانا)- دور تازه رایزنی های ایران و گروه 1+4، امروز با از سرگیری نشست کمیسیون مشترک در محل گرندهتل وین شروع شد.

نشست کمیسیون مشترک برجام در وین از سر گرفته شد

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس عراقچی ریاست هیأت ایرانی را در این نشست بر عهده دارد و نمایندگانی از سایر دستگاه های ذیربط از جمله وزارت نفت، بانک مرکزی و سازمان انرژی اتمی نیز در ترکیب هیأت ایرانی قرار دارند.

انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا اداره این نشست را برعهده دارد و علاوه بر ایران، نمایندگان روسیه، چین، فرانسه، انگلستان، آلمان و اتحادیه اروپا نیز در این جلسه حضور دارند.

قرار است در این نشست، بحث ها در مورد برطرف قابل راستی آزمایی تحریم ها علیه ایران و دورنمای بازگشت آمریکا به برجام ادامه یابد.

عراقچی پیش از شروع نشست کمیسیون مشترک برجام با روسای هیات های مذاکره کننده روسیه، انگلیس و چین گفت و گو کرد.

پیش از این نشست، به روال معمول، نشست های دوجانبه و چندجانبه متعددی بین هیات ها برگزار گردیده است و این رایزنی ها و نشست ها ادامه خواهد یافت.

در همین چارچوب، امروز دو ملاقات میان عراقچی و انریکه مورا برگزار گردید.پیش از ظهر امروز هم جلسه سه جانبه مهمی میان رییسان هیأت های ایران، روسیه و چین برگزار گردید. نمایندگان سه کشور در این نشست بر هماهنگی کامل میان سه کشور و لزوم برطرف یکجای تحریم ها علیه ایران تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 855

به "نشست کمیسیون مشترک برجام در وین از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کمیسیون مشترک برجام در وین از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید