ماموت خودرو نماینده رسمی رنو در زمینه خدمات پس از فروش شد

به گزارش کهن پارس، براساس اطلاعیه رسمی صفحه رنو در ایران، ماموت خودرو از این پس نماینده رسمی این برند فرانسوی در زمینه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی خواهد بود. این بدان معناست که مالکان خودروهای رنو از این پس می توانند از تعمیرگاه های مجاز ماموت خودرو برای تعمیرات و سرویس های دوره ای خودروهای خود استفاده نمایند.

ماموت خودرو نماینده رسمی رنو در زمینه خدمات پس از فروش شد
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - مالکان تمامی محصولات وارداتی رنو در ایران از این پس می توانند به نمایندگی های مجاز ماموت خودرو برای دریافت خدمات پس از فروش مراجعه نمایند. طبق اطلاعیه رسمی صفحه رنو، تمامی امورات تعمیر، سرویس های دوره ای، عیب یابی، تأمین قطعات یدکی و… انواع محصولات وارداتی رنو از این پس به وسیله ماموت خودرو انجام خواهد شد.

همانطور که می دانیم، پیش از ماموت خودرو، نگین خودرو مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش به محصولات رنو در ایران را برعهده داشت. اما دیگر این مسئولیت برعهده ماموت خودرو خواهد بود. با اعلام عاملیت خدمات پس از فروش این شرکت، احتمالاً راه واردات محصولات تازه رنو به ایران هم باز خواهد شد. چرا که فقط دارابودن عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش برای ماموت خودرو صرفه مالی زیادی نخواهد داشت.

رنو سامسونگ XM3

براساس اطلاعات غیرموثق، ماموت خودرو اکنون فرایند ثبت سفارش قطعات CKD مونتاژ رنو سامسونگ XM3 را شروع نموده است. از همین رو انتظار می رود این شرکت به زودی روند مونتاژ و فروش این محصول را در کشورمان شروع کند.

رنو سامسونگ XM3 همان رنو آرکانا است که در ابتدا برای بازار خودرو روسیه فراوری شد. اما اکنون این محصول را در بازار خودرو کره جنوبی هم می توان مشاهده کرد.

بدون شک با این اقدام ماموت خودرو، روند واردات محصولات رنو به ایران برای شرکت های واردنماینده دیگر سخت خواهد شد. این روزها بسیاری از شرکت های تازه تأسیس واردنماینده خودرو بعضاً اقدام به واردات یک محصول می نمایند. به طوری که حالا چهار شرکت خودرویی اقدام به واردات محصولات نیسان به ایران کردند و تعیین نیست خدمات پس از فروش این محصولات را کدامیک از آنها انجام خواهد داد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

نیسان تیدا پارس خودرو با این تعیینات به بازار می آید / قیمت و تجهیزات

فردا موتورز چرا پیامک واریز وجه برای جیلی آزکارا ارسال نمی کند؟

اختلال در شبکه توزیع سراسری سوخت / بنزین 3 هزار تومانی موجود است

دنا پلاس موتور تازه شش دنده دستی آنالیز شد / تنفس طبیعی اما چابک!

آزمایشگاه قطعات خودرو ایتراک را بشناسید / از شبیه سازی خورشید تا انفجار باک خودرو!

نیسان سیلفی پارس خودرو به تهران رسید / تعیینات فنی و قیمت

منبع: بیت ران
انتشار: 28 آذر 1402 بروزرسانی: 28 آذر 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1539

به "ماموت خودرو نماینده رسمی رنو در زمینه خدمات پس از فروش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموت خودرو نماینده رسمی رنو در زمینه خدمات پس از فروش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید