لارک QuanJie Q1 محصول تازه خودروسازان راین ، مشخصات فنی و قیمت

به گزارش کهن پارس، لارک QuanJie Q1 محصول نو خودروسازان راین است که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. خودروسازان راین پس از همکاری با برندهایی چون هیوندای، گریت وال و اف ای دبلیو (فاو) به سراغ محصولی قدیمی، از خودروسازی گمنام رفته است. آنالیز مشخصات فنی، تجهیزات ایمنی و رفاهی ، زمان عرضه و قیمت خودرو را در این گزارش بخوانید.

لارک QuanJie Q1 محصول تازه خودروسازان راین ، مشخصات فنی و قیمت

خبرنگاران - مهدی درفشی: پس از مدت ها زمزمه فعالیت دوباره خودروسازان راین زیر مجموعه کرمان موتور، با عرضه محصولی تازه به بازار ایران شنیده می گردد.

لارک QuanJie Q1 محصول تازه خودروسازان راین که قرار است به زودی با نام لارک R3 وارد بازار گردد و احتمالا فروش لارک Q1 پس از رونمایی در نمایشگاه تهران، شروع گردد.

نمایشگاه خودرو تهران

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از 26 بهمن به مدت سه روز در شهر آفتاب، برگزار خواهد شد. تا به امروز بسیاری از خودروسازان داخلی برای شرکت در این رویداد مهم خودرویی اعلام آمادگی کردند.

از سال 96 شمسی به بعد، دیگر خبری از برندهای مطرحی چون پژو، رنو، تویوتا ولکسس در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران نیست و عرصه دو دستی به خودروسازان داخلی و شرکای چینی آن ها تقدیم شده است!

لارک QuanJie Q1 احتمالا گل سر سبد تمام خودروهای ساخت چین باشد که بازار ایران اخیرا به خود خواهد دید. چرا که به مراتب منسوخ تر و قدیمی تر از سایر خودروهای چینی است که به زودی وارد بازار خواهد شد. لارک Q1 از سال 2010 به وسیله چانگان با نام CX20 وارد مدار فراوری شده و تا به امروز حداقل بین سه خودروساز چرخیده است.

قیمت احتمالی لارک QuanJie Q1 در بازار

قیمت خودرو لارک QuanJie Q1 در چین در بازه 57 هزار و 800 تا 75 هزار و 800 یوان قرار گرفته است. بر اساس نرخ یوان چهار هزار و 470 تومانی، این خودرو بین 258 میلیون و 366 هزار تومان تا 338 میلیون و 826 هزار تومان قیمت دارد. البته احتمال این که خودروسازان راین، لارک Q1 را با کمترین سود ممکن به بازار عرضه کند به دور از تصور است.

پیشرانه لارک QuanJie Q1 خودروسازان راین

خوشبختانه خبری از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی یا توربو نیست و همین تنوع محدود نیز جای شکر دارد. لارک Q1 به پیشرانه 1.4 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 101 اسب بخار و 120 نیوتن متر گشتاور مجهز است. البته در وب سایت رسمی لارک، حجم پیشرانه 1.3 لیتر اعلام شده است که جای تعجب دارد. احتمالا این خودرو با جعبه دنده اتوماتیک به بازار عرضه گردد. با این مشخصات، قاعدتا نمی توان از لارک QuanJie Q1 انتظار زیادی در شتاب و مانور پذیری داشت.

ابعاد و رقبا

ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 3970، 1730 و 1615 میلی متر است.فاصله بین دو محور Q1 نیز 2450 میلی متر است. با توجه به مشخصات فنی و ابعاد، لارک Q1 رقبایی چون بایک سابرینا، پژو 207 اتوماتیک و رنو ساندرو را در بازار ایران دارد.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

لارک QuanJie Q1 احتمالا با تجهیز به امکاناتی چون دو کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سانروف، آینه های برقی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب وارد بازار حواهد شد. همچون بخش فنی، در این بخش نیز خبر خاصی نیست و کاملا با یک خودرو مالی طرف هستیم.

آمار فروش در چین

در بین سال های 2019 تا 2021، از لارک QuanJie Q1 تعداد 9 هزار 667 دستگاه به فروش رفت. نکته جالب توجه این است که در سال 2021 این خودرو آمار فروش هزار و 877 دستگاه را ثبت نموده است. این آمار برای خودرویی چون لارک QuanJie Q1 با این مشخصات و بازار متنوع چین، کمی جای تعجب دارد.

بایک Beijing X7 کراس اوور احتمالی مکث موتور را بشناسید / مشخصات فنی + قیمت
منبع: بیت ران
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1282

به "لارک QuanJie Q1 محصول تازه خودروسازان راین ، مشخصات فنی و قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لارک QuanJie Q1 محصول تازه خودروسازان راین ، مشخصات فنی و قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید