شکایت ژاپن از چین به سازمان تجارت جهانی به دلیل تعرفه های بالا

به گزارش کهن پارس، ژاپن از چین به دلیل اعمال تعرفه های بالا در مقابله با ارزان فروشی بر محصولات فولاد ضدزنگ ژاپنی، به سازمان تجارت جهانی شکایت نموده است.

شکایت ژاپن از چین به سازمان تجارت جهانی به دلیل تعرفه های بالا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تلویزیون ان. اچ. کی روز شنبه اظهار داشت که دولت ژاپن این اقدام را روز گذشته ،آدینه، با این استدلال انجام داد که تعرفه های 29 درصدی ناقض قوانین تجارت جهانی هستند.

چین این تعرفه ها را در تیر ماه سال 1398 اعمال کرد. این کشور می گفت که محصولات ژاپنی به قیمت هایی فروخته می شوند که به طور غیرمنصفانه ای ارزان هستند و این به صنایع داخلی چین صدمه می زند.

ژاپن می گوید که اقلام مشمول این تعرفه ها قیمت بالایی دارند و در رقابت با محصولات چینی نیستند. ژاپن همچنین می گوید که چین به طور غیرمنصفانه ای محصولاتی با کارنمودها و کاربردهای مختلف را در یک گروه طبقه بندی نموده است.

محصولات فولاد ضدزنگ مورد بحث در ساخت خودروها، کشتی ها و طیف وسیعی از اقلام دیگر استفاده می شوند.

مقام های ژاپن می گویند که تعرفه های بالاتر اعمال شده از سوی چین، باعث شده است تولیدکنندگان ژاپنی حدود 51 میلیون دلار فروش سالانه خود را از دست بدهند.

پیش از این آمریکا هم از چین به بهانه ارزان فروشی محصولات تولیدی در سازمان تجارت جهانی شکایت نموده بود.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 921

به "شکایت ژاپن از چین به سازمان تجارت جهانی به دلیل تعرفه های بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت ژاپن از چین به سازمان تجارت جهانی به دلیل تعرفه های بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید