سفر به سن خوزه کاستاریکا ، 24 ساعت در سن خوزه کاستاریکا (تور کاستاریکا)

به گزارش کهن پارس، می خواهید در مرکز کشور کاستاریکا، تنها سواحل معروف، جنگل های بارانی و آتشفشان را ببینید؟ اما چیز های بسیار زیاد دیگری در این شهر برای تماشا وجود دارد. هر ساله بیش از 3 میلیون توریست خارجی از مرکز کشور کاستاریکا و سفر به سن خوزه، بازدید می نمایند که بیشتر آنها به منطقه ها دور از این شهر می روند. اما بر خلاف تصور عموم، جاذبه های توریستی زیادی در درون این شهر شلوغ وجود دارد که تماشا آنها خالی از لطف نیست. موزه هنر و طراحی معاصر، تئاتر ملی و بازار مرکزی که غذا های زیادی در آن به فروش می رسد، از جمله مکان هایی درون این شهر است که کمتر مورد توجه بازدید نمایندگان قرار می گیرد. هتل های زیبا و معروفی نیز در این شهر وجود دارد. در ادامه یک روز کامل سفر به سن خوزه کاستاریکا به همراه اطلاعات سفر به سن خوزه کاستاریکا در این شهر را برای شما شرح می دهیم.

سفر به سن خوزه کاستاریکا ، 24 ساعت در سن خوزه کاستاریکا (تور کاستاریکا)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کاستاریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کاستاریکا از سن خوزه و آتشفشان ها و سواحل زیبای این کشور دیدن کنید.

سفر به سن خوزه کاستاریکا : سوخت گیری در رستوران Maza Bistro !

Maza Bistro یک رستوران آرام، با دکوری جالب می باشد که باعث می شود شما مدتی طولانی در این رستوران بنشینید. این رستوران متعلق به افرادی است که کانادایی هستند. این رستوران هم در میان مردم محلی و هم گردشگران، برای صرف ناهار و شام بسیار محبوب می باشد. غذاهای ترکیبی این رستوران که ترکیبی از غذاهای آمریکای شمالی و لاتین می باشد، بسیار خوشمزه اند. پوره لوبیا (ماکارونی کیک ذرت)،لوبیای سیاه، تخم مرغ سرخ شده و چیچارون از معروف ترین غذاهای این رستوران می باشد. بعلاوه زمانی که در این شهر هوا خوب است (تقریبا همواره!) می توانید از غذاهای این رستوران که مخصوص صرف در پارک های ملی است هم بهره ببرید.

سفر به سن خوزه کاستاریکا : تماشا موزه هنر های معاصر

موزه هنر و طراحی معاصر که در یک کارخانه قدیمی واقع شده نزدیکی پارک ملی واقع شده است. نمایشگاه هایی هم در این موزه وجود دارد که رقیب هر موزه بین المللی می تواند باشد! در این موزه حدود 900 اثر هنری وجود دارد و یکی از معروف ترین نمایشگاه های آن، نمایشگاه گاو صندوق ها می باشد.

ساعت 12 ظهر : خرید صنایع دستی

در فاصله 15 دقیقه ای از این موزه، یک مغازه معروف وجود دارد. این مغازه در سال 2013 آغاز بکار کرد و بسیاری از صنایع دستی لاتین را اعم از لیوان های نقاشی شده با دست و آثار هنری مثل سفال و جواهرات را می فروشد. آثار موجود در این مغازه تقریبا در هر چند ماه، کاملا نو می شوند.

اطلاعات سفر به سن خوزه کاستاریکا : غذای مخصوص بخورید

در فاصله 20 دقیقه پیاده از محله Silvestre یک رستوران جالب به نام Barrio Amón واقع شده است. غذاهای این رستوران هم مردم محلی این شهر و هم گردشگران این شهر را به سوی خود می کشاند. اتاق های پذیرایی شیک و زیبای این رستوران در خانه ای که سال ساخت آن به 1923 بر می شود واقع شده است. این رستوران، آشپزی بین المللی به نام سانتیاگو فرناندز بنتیتو دارد که تجربه بیش از 20 سال پخت انواع غذاهای بین المللی اعم از استرالیایی و اسپانیایی را دارد. غذاهایی مانند ماهی قزل آلا در چغندرقند با کرم پنیر بز و پیاز و گوشت گوسفند، از غذاهای تخصصی این آشپز می باشد.

ساعت 16 عصر : تماشا سالن تئاتر ملی

سالن تئاتر ملی این شهر، در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از رستوران Calle 5 واقع شده است. این سالن تئاتر بعد از Palais Garnier ، سالن اپرای پاریسی ، ساخته شده که با مجسمه ها، نقاشی ها و مبلمان هایی که از دوران طلایی فرانسه به جا مانده، تزئین شده است. این سالن تئاتر در سال 1897 افتتاح شد. پول ساخت این سالن تئاتر از مالیات هایی که بر کافه ها بسته شده بود، تامین شد. این مالیات از جمله بحث برانگیز ترین مالیات هایی بود که در آن موقع وضع شده بود. این سالن تئاتر در ابتدا تنها به وسیله نخبگان کاستاریکا استفاده می شد، اما بعد از آن رفته رفته استفاده از آن عمومی تر شد و تمام مردم محلی از آن استفاده می کردند.

ساعت 17 بعد از ظهر: بازدید از بازار مرکزی تاریخی سن خوزه

در بازار مرکزی تاریخی سن خوزه که بخش عظیمی از محله Avenida Central را شامل می شود و تا سالن تئاتر ملی حدود نیم مایل فاصله دارد یک غرفه به نام La Sorbetera de Lolo Mora وجود دارد. این غرفه بیش از 100 سال است که بستنی های خوشمزه دارچینی و تزئین شده با گل میخک خود را می فروشد. حتی مردم محلی نیز از بستنی های این غرفه خریداری می نمایند و آنرا دوست دارند.

ساعت 19 شب : شام در سن خوزه

آشپز کاستاریکایی José González یک رستوران به نام Al Mercat در فاصله 12 دقیقه ای (البته با خودرو) از بازار محلی باز نموده است. این رستوران غذاهای بسیار خوشمزه و البته ارزان ای دارد.این شخص، 2 سال بعد با طبخ غذاهای محلی، مردم بومی این مطقه را نیز به رستوران خود علاقه مند کرد. این رستوران فضای بسیار صمیمی دارد که اکثرا افراد خارجی در آن غذا می خورند. از جمله غذاهای خوشمزه این رستوران، رب گوشت خوک و ماهی می باشد.

ساعت 21 شب: بازار Bebedero

یکی از بارهای معروف این کشور به نام Bebedero در فاصله 15 دقیقه ای با خودرو؛ از رستوران Al Mercat، واقع شده است. از غذاهای خاصی که در این بار طبخ می شود حتما میل کنید. بعلاوه این رستوران دارای صدفهای تازه خوراکی می باشد که از شبه جزیره نیکوی در ساحل غربی کشور کاستاریکا واقع شده است، آورده می شود.

کجا اقامت داشته باشیم؟

شهر سن خوزه با وجود داشتن هتل های زیاد و گردشگرانی که هر ساله به این شهر می آیند، اما هنوز یک هتل بسیار لوکس که بتواند توجه مسافران را به خود جلب کند، ندارد. با این وجود یکی از هتل های این شهر به نام Grano de Oro که دارای 39 اتاق بوده و قیمت اتاق های آن از 160 دلار آغاز می شود، از بقیه هتل ها بهتر بوده و مناسب اقامت می باشد. یکی دیگر از هتل های خوب این شهر Curio می باشد که دارای 79 اتاق مدرن بوده و قیمت اقامت در این اتاق ها از 200 دلار آغاز می شود. این هتل در اصل یک عمارت قدیمی می باشد که در سال 1915 ساخته شده است. معماری و دکوراسیون اصلی این هتل، مربوط به همان سال ها می باشد. کاشی های دست ساز و نقاشی شده با دست در این هتل از ویژگی های منحصر بفرد معماری هتل بشمار می رود. اتاق های مخصوصی نیز در این هتل برای رزرو وجود دارد که دارای اتاق نشیمن جداگانه بوده و View آن رو به دریا می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1423

به "سفر به سن خوزه کاستاریکا ، 24 ساعت در سن خوزه کاستاریکا (تور کاستاریکا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به سن خوزه کاستاریکا ، 24 ساعت در سن خوزه کاستاریکا (تور کاستاریکا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید