ساعت هوشمند، جان مرد سالخورده را نجات داد

به گزارش کهن پارس، مرد سالخورده که حین قدم زدن در جاده بیهوش شده بود به وسیله ساعت هوشمندش از مرگ نجات یافت.

ساعت هوشمند، جان مرد سالخورده را نجات داد

به گزارش خبرنگار، ساعت های هوشمند پیشتر هم با شناسایی و تشخیص موقعیت های خطرناک و نجات جان افراد موجب غافلگیری مالکان خود شده اند. به تازگی هم یک ساعت هوشمند با تشخیص سقوط صاحب خود، جان وی را نجات داد. بنا به گزارش اپل اینسایدر به تازگی این اتفاق رخ داد و یک مرد آمریکایی بدون آنکه خودش از این ویژگی ساعت هوشمندش مطلع باشد به وسیله ماموران آتشنشانی سامرفیلد نجات یافت.

پس از آنکه مایک یاجر 78 ساله روی زمین سقوط کرد اپل واچ وی به طور اتوماتیک با اورژانس تماس گرفت. بنا به این گزارش یاجر در جاده افتاده و حتی بینی اش شکسته بود او وقتی به اپل واچ خود پاسخ نداد، ساعت او به طور اتوماتیک با 911 تماس گرفت.

مایک یاجر به فاکس نیوز گفت: اولین چیزی که از افسر آتشنشانی سوال کردم این بود که بچه های شما (ماموران) چطور محلی را که من دچار حادثه شده بودم پیدا کردند؟ او به من گفت که ساعت تو برای ما پیغام فرستاد.

یاجر اضافه کرد: ساعت های اپل گرانقیمت هستند، اما ارزش آن را دارد اگر بالای 65 سال دارید... شما مطمئنا به یکی از آن ها احتیاج دارید. لازم به ذکر است؛ در ساعت های اپل سری 4 قابلیت تشخیص سقوط افراد به طور اتوماتیک اگر مالک بیش از 65 سال داشته باشد فعال می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1010

به "ساعت هوشمند، جان مرد سالخورده را نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند، جان مرد سالخورده را نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید