حسگر حرکتی S، TAG هوآوی؛ یک ردیاب ورزشی حرفه ای

به گزارش کهن پارس، هوآوی به طور رسمی حسگر حرکتی حرفه ای S-TAG را در چین عرضه کرد. این محصول در ماه می در بازار های جهانی معرفی شده بود.

حسگر حرکتی S، TAG هوآوی؛ یک ردیاب ورزشی حرفه ای

به گزارش خبرنگاران، این دستگاه برخلاف ایرتگ اپل برای سناریو های ورزشی خاص طراحی شده است و هنگام اتصال به دستگاه های هوشمندی مانند ساعت ها و تلفن های هوشمند، می تواند داده های ورزشی را شناسایی کند. بعلاوه قادر است بر شرایط دویدن افراد به طور حرفه ای نظارت نموده و پوسچر دویدن آن ها را به طور علمی تجزیه و تحلیل کند.

این محصول که اولین سنسور حرکت حرفه ای این برند است، دارای سنسور های 9 محوری داخلی است که قادر است حرکات پا ها و کمر کاربران کنترل کند، پارامترها را تجزیه و تحلیل کند و بر حرکات دویدن کاربران نظارت کند. هوآوی از این محصول برای همکاری با آموزشگاه علوم ورزشی چین به منظور جمع آوری داده های تحقیقاتی استفاده می نماید. آن ها سپس از داده های جمع آوری شده برای ارائه توصیه های ورزشی استفاده می نمایند.

Huawei S-Tag بسیار سبک وزن است و تنها 7.5 گرم وزن دارد. این ویژگی Huawei S-Tag را حتی از یک جفت هدفون TWS نیز سبک تر نموده است. این محصول دارای گیره ای است که می توان از آن برای چسباندن حسگر به کفش یا نقاط دیگر استفاده کرد و کاربر حتی با پوشیدن طولانی مدت نیز هیچ گونه خستگی را تجربه نخواهد کرد. این دستگاه ضدآب است و تا عمق 50 متری آب دوام می آورد.

سنسور حرکت حرفه ای هوآوی S-TAG علاوه بر دویدن، از نصب بر روی پره های لاستیک دوچرخه نیز پشتیبانی می نماید و می تواند سرعت دوچرخه سوار، زمان تاچ داون و سایر داده ها را میزان گیری کند و به دوچرخه سوار یاری می نماید تا توانایی های حرفه ای خود را بهبود ببخشد. سنسور 9 محوری این محصول، می تواند با خواندن حرکات پا و کمر کاربر، تکنیک های دویدن را کنترل کند. این سنسور 13 پارامتر مختلف را برای یاری به تکنیک دویدن عالی تجزیه و تحلیل می نماید.

زمانی که از S-Tag به عنوان گام شمار استفاده می گردد، می تواند با یک بار شارژ عمر باتری 30 روزه را ارائه دهد. در صورتی که این حسگر در حین دوچرخه سواری به دوچرخه متصل گردد، تنها 36 ساعت عمر باتری را ارائه خواهد شد. S-TAG از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید. مدل استاندارد این محصول 44 دلار و مدل elite آن 74 دلار قیمت دارد. در مورد جزئیات دسترسی و قیمت جهانی آن هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1345

به "حسگر حرکتی S، TAG هوآوی؛ یک ردیاب ورزشی حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسگر حرکتی S، TAG هوآوی؛ یک ردیاب ورزشی حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید