دومین مجمع عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی برگزار می گردد

به گزارش کهن پارس، دومین مجمع عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی 24 بهمن برگزار می گردد.

دومین مجمع عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، رسول منتجب نیا، دبیر کل حزب جمهوریت، با انتشار فراخوانی اعضای این تشکل سیاسی را به شرکت در این گردهمایی مجازی فراخواند.

در این فراخوان آمده است که طبق ماده 10 اساسنامه، دومین مجمع عمومی عادی و مجمع عمومی فوق العاده حزب، وفق دستورالعمل ابلاغیه وزارت کشور در فضای مجازی با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای موجود در تاریخ 1399/11/24 مصادف با روز آدینه 29 جمادی الثانی 1442 در ساعت 10 الی 13 (ده تا یک بعد از ظهر) برگزار می گردد. از تمامی اعضای واجد شرایط عضویت و مورد تایید ستاد مرکزی مجمع عمومی دعوت می گردد در این مجمع عمومی شرکت نمایند.

انتخاب هیأت رئیسه مجمع عمومی، تصویب آیین نامه نحوه اداره مجمع عمومی، گزارش شورای مرکزی و بازرسان اصلی (با امضاء هر سه بازرس)، تصویب ترازنامه بودجه حزب ارائه شده توسط مسئول واحد امور اقتصادی، مشخص میزان حق عضویت سالانه، مشخص روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی و دعوتنامه حزب، انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل، آنالیز و تصویب استعفای اعضای مستعفی شورای مرکزی و آنالیز و تصویب پیشنهادهای اصلاحی در اساسنامه و مرامنامه در دستور جلسه مجمع عمومی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 695

به "دومین مجمع عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین مجمع عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید