درب داخلی ساختمان همراه با قیمت روز

به گزارش کهن پارس، درب داخلی (interior doors) یکی از عناصر اساسی و شاخص در طراحی داخلی یک فضای مسکونی یا تجاری است. درب داخلی ساختمان یا درب اتاقی نقش مهمی در جذابیت و ارزش افزودن به هر فضای خانه را دارد. پس نمی توان درب داخلی ساختمانی را به عنوان یک عنصر ساده و قابل چشم پوشی در منازل مسکونی و اداری در نظر بگیریم.

درب داخلی ساختمان همراه با قیمت روز

درب داخلی می تواند فضایی مجذوب نماینده و چشمگیر برای ساختمان ها ایجاد کند. از طرف دیگر، خرید درب داخلی ساختمان می تواند نمایشی از سلایق و سبک طراحی مالک آن ساختمان باشد که در اولین ملاقات برای بازدیدنماینده، پیامی خاص را به او انتقال می دهد.

درب داخلی؛ عنصری بی نظیر در دکوراسیون داخلی

در هر خانه ای، درب داخلی یکی از مصالح مهم است که به طور هم زمان وظایف متعددی را بر عهده دارد. این درب های داخلی ساختمان نه تنها وظیفه اصلی خود یعنی جداکردن فضاهای داخلی خانه را دارند، بلکه نقش محافظ را نیز ایفا می نمایند.

بعلاوه از درب داخلی ساختمان، به عنوان یک عامل جدانماینده بین فضاهای خانه، به خصوص اتاق خواب، در کاهش نفوذ صداها دارد. علاوه بر این، درب داخلی می تواند تأثیر زیادی روی عملکرد و استفاده از فضا داشته باشد. برای مثال، استفاده از درب های ضد آب می توانند برای مناطقی که مانند استان های شمالی کشور که رطوبت هوا زیاد است، استفاده شوند.

شاید مهم ترین نقش درب داخلی (درب اتاقی) در جلب توجه و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه باشد. خوشبختانه در سال های اخیر با یاری طرح ها و رنگ های مختلف در فراوری این محصول می توانید طرحی متناسب با سبک دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید و مجذوب نمایندهیت محیط زندگی خود را افزایش دهید.

انواع درب داخلی به همراه کاربردشان

درب داخلی یکی از عناصر اساسی و ضروری در داخل ساختمان ها و منازل است که به طور معمول برای جداسازی فضاهای مختلف در یک ساختمان استفاده می گردد. انواع مختلفی از درب های داخلی وجود دارد که هرکدام خصوصیات و ویژگی های خاصی دارند. در زیر به بعضی از انواع رایج درب های داخلی اشاره خواهیم کرد:

  1. درب داخلی ملامینه

درب های ملامینه از تخته های لایه ای ساخته شده اند که با ملامینه پوشیده شده اند. این نوع درب ها در برابر خط وخش، حرارت و رطوبت مقاوم هستند و قابلیت شستشو و تمیزکاری آسانی دارند.

  1. درب داخلی hdf:

درب های HDF به معنی High-Density Fiberboard است و از چوب فشرده ساخته می گردد. درب های HDF از نظر قیمت مالی تر هستند و مقاوم در برابر تغییرات دما و رطوبت هستند.

  1. درب داخلی ضد آب طرح دار:

این نوع درب ها از جنس MDF یا HDF هستند و با پوششی ضدآب مانند لمینت یا پی وی سی (PVC) تحت فشار ساخته می شوند. این درب های داخلی برای استفاده در مکان هایی با رطوبت بالا مانند حمام و سرویس بهداشتی مناسب هستند.

  1. درب رویه PVC:

این نوع درب ها با روکشی از پی وی سی (PVC) ساخته شده اند. این نوع درب های داخلی در برابر رطوبت، خط وخش و تغییرات دما مقاوم هستند. درب های رویه PVC برای استفاده در منازل و محل های کار مناسب هستند.

ازآنجایی که درب داخلی از لحاظ ظاهری و امنیتی، نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی فضای خانه دارد؛ پس انتخاب درستِ این درب ها اهمیت ویژه ای دارد. در ادامه به انواع دیگری از درب های داخلی که در محیط های مختلف مانند هتل ها، اداره ها، انباری ها و غیره به کار می روند، می پردازیم:

  • درب داخلی چوبی

این نوع درب ها از متریال چوب ساخته می شوند و عموماً در بیشتر منازل مورداستفاده قرار می گیرند. در ساخت این نوع درب ها می توان از نوع تخت، شیشه دار، با پنل های چوبی یا حتی با الگوهای نقش دار روی سطح آنها کار کرد.

  • درب داخلی شیشه ای

این نوع درب ها دارای بخش های شیشه ای هستند که به روشنایی فضا یاری می نمایند. معمولاً از این درها برای ایجاد فضاهای باز و بزرگ تر استفاده می نمایند و جنس آنها از شیشه شفاف یا مات ساخته می گردد.

  • درب داخلی فلزی

این نوع درب ها از فلز (مانند فولاد) ساخته می شوند و برای ایجاد امنیت بیشتر در محیط های تجاری و صنعتی (انباری ها) استفاده می شوند. درهای فلزی عموماً دارای ساختار سنگین و مقاومی هستند و می توانند با روکش های مختلفی مانند رنگ، چوب مصنوعی یا PVC زیباتر شوند.

  • درب های لوکس

این نوع درب داخلی معمولاً از متریال گران مانند چوب قیمتی، شیشه ضخیم و فلز باکیفیت بالا ساخته شوند. از این نوع درها غالباً در محیط های لوکس، هتل ها، ویلاها و مکان های عمومی دیگر استفاده می نمایند.

امروزه از درب های داخلی در تمامی نقاط خانه ها، از جمله اتاق ها، حمام، آشپزخانه و بعلاوه محل های کار و انباری های آپارتمان می توان استفاده کرد. شما می توانید باتوجه به نوع درب داخلی و برای فضای موردنظر خود انتخاب درستی داشته باشید.

در ادامه به مجموعه درسی یکی از بزرگ ترین فراورینمایندگان انواع درب های داخلی، درب های ضدسرقت، درب های لوکس و غیره می پردازیم.

درسی؛ مجموعه ای برای فروش انواع درب های ساختمانی

مجموعه درسی با ارائه انواع درب ها از جمله درب اتاق خواب، علاوه بر زیبایی و امنیت فضاهای شما را هم فراهم می نماید. این مجموعه چند سالیست که در خدمت مشتریان عزیز است و باتوجه به اهمیت حفاظت از خانه ها و محیط های کاری، درب های ما باکیفیت عالی و طراحی منحصربه فردی فراوری می شوند.

ویژگی های که درسی را از رقبا متمایز می نماید، ارائه درب هایی با جنس های باکیفیت و مقاوم است و بعلاوه، سیستم قفل های پیشرفته و امنیتی که بر روی درب های ما نصب می شوند، از برترین مدل های روز جهان هستند.

بعلاوه درب های درسی با ارائه طرح های متنوعی، به دکوراسیون داخلی و خارجی شما زیبایی زیادی می بخشند. باتوجه به استفاده از مواد باکیفیت بالا و فناوری ساخت پیشرفته، درب های درسی بسیار بادوام و ماندگاری بالایی دارند و این اطمینان را به شما می دهد که تا سال ها احتیاج به تعویض و یا تعمیر درب را نداشته باشید.

در آخر از شما دعوت می کنیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی، به فروشگاه درسی (فراوری انواع درب ساختمانی) با آدرس doorc.ir مراجعه نمایید. کارشناسان فروش ما و بعلاوه نصاب درب داخلی در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1502

به "درب داخلی ساختمان همراه با قیمت روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب داخلی ساختمان همراه با قیمت روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید