خسارت 150 میلیارد تومانی سیلاب به شهرستان تفت

به گزارش کهن پارس، خبرنگاران/یزد فرماندار شهرستان تفت از خسارت 150 میلیارد تومانی سیلاب و روان آب در نقاط روستایی این شهرستان به زیرساخت ها، زمین های کشاورزی، قنوات و منازل مسکونی مردم اطلاع داد.

خسارت 150 میلیارد تومانی سیلاب به شهرستان تفت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

علیرضا نوکار در حاشیه بازدید از مسیل سیلاب های این شهرستان، توضیح داد: با بارش های روز 16 آذر امسال و جاری شدن روان آب و سیلاب در نقاط روستایی شهرستان تفت، خسارت 150 میلیارد تومانی به زیرساخت ها، زمین های کشاورزی، قنوات و منازل مسکونی در نقاط مختلف شهرستان تفت به ویژه بخش گاریزات این شهرستان وارد شده است.

وی با بیان این که اطلاعات مربوط به خسارات توسط کارشناسان دستگاه های ذی ربط جمع آوری و به اداره کل مدیریت بحران استان یزد ارسال شده است، گفت: پس از آنالیز کارشناسی در این اداره کل به منظور تخصیص اعتبار برای بازسازی آسیب های وارده به مدیریت بحران کشور ارسال می گردد.

فرماندار با اظهار امیدواری از تخصیص اعتبار موردنیاز برای بازسازی این خسارات توسط دولت، اعلام نمود: از چند روز گذشته دستگاه های ذی ربط شهرستانی با حضور در مناطق آسیب دیده فعالیت خود در راستای بازسازی زیرساخت های دچار آسیب را شروع نموده و امیدوار هستیم با اختصاص بودجه موردنیاز این بازسازی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، نوکار در این بازدید که با حضور احسان سعادتمند بخشدار گاریزات و حمیدرضا عفت سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انجام شد، از مسیل ها، سیل بندها، پل ها و راه های ارتباطی روستاهای کهدوئیه، دیزران، رشکوئیه، عباس آباد کوار، کفه مرتاضیه و جهت ریل راه آهن یزد- اقلید بازدید و ضمن آنالیز خسارات ناشی از بارندگی های اخیر هماهنگی های لازم جهت تسریع در برطرف مسائل پیش آمده را به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 450

به "خسارت 150 میلیارد تومانی سیلاب به شهرستان تفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 150 میلیارد تومانی سیلاب به شهرستان تفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید