خدمات متقابل ادبیات داستانی و دفاع مقدس، سوژه دومین جلسه رستاخیز واژه ها

به گزارش کهن پارس، خبرگزاری خبرنگاران- فرهنگسرای اندیشه در دومین قسمت از رستاخیز واژه ها موضوع خدمات متقابل ادبیات داستانی و دفاع مقدس را آنالیز می نماید.

خدمات متقابل ادبیات داستانی و دفاع مقدس، سوژه دومین جلسه رستاخیز واژه ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، رستاخیز واژه ها، سلسله نشست هایی با عنوان خدمات متقابل اسلام و هنر است که با همکاری گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی هر دو هفته یکبار در روز های دوشنبه به میزبانی فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد. در این ویژه برنامه موضوعاتی نظیر خدمات متقابل انقلاب اسلامی و ادبیات داستانی، خدمات متقابل انقلاب اسلامی و ادبیات داستانی دفاع مقدس و ... با حضور نویسندگان، شاعران، اساتید حوزه و دانشگاه، اهالی قلم و صاحب نظران مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

اولین قسمت از این برنامه با موضوع تاثیر متقابل شعر و انقلاب اسلامی و با حضور محمدرضا سنگری برگزار گردید. دومین قسمت از رستاخیز واژه ها با موضوع خدمات متقابل ادبیات داستانی با دفاع مقدس در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد. در این برنامه محمد حنیف و احمد شاکری به آنالیز این موضوع پرداخته و ابعاد تاثیر متقابل ادبیات داستانی با دفاع مقدس را بازنمایی می نمایند.

این برنامه با اجرای محمدحسن شاهنگی روز دوشنبه 15 دی ماه ساعت 13 در فرهنگسرای اندیشه برگزار و در فضای مجازی فرهنگسرا بارگذاری می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 658

به "خدمات متقابل ادبیات داستانی و دفاع مقدس، سوژه دومین جلسه رستاخیز واژه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات متقابل ادبیات داستانی و دفاع مقدس، سوژه دومین جلسه رستاخیز واژه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید