خبرنگاران یک هلدینگ رسانه ای است ، افزایش 60 درصدی کسب عایدی در سال 1401

به گزارش کهن پارس، مدیرعامل مؤسسه خبرنگاران بیان اینکه شهردار سابق آخرین نفری بود که روزنامه را مطالعه می کرد و با تأیید او روزنامه منتشر می شد که این بی سابقه بود، یادآور شد: با این وجود حمایتی از سوی شهردار از مؤسسه خبرنگاران صورت نمی گرفت.

خبرنگاران یک هلدینگ رسانه ای است ، افزایش 60 درصدی کسب عایدی در سال 1401

به گزارش خبرنگاران، محسن مهدیان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال 1400 مؤسسه خبرنگاران 210 میلیارد تومان زیان انباشته داشت، اظهار کرد: پرداخت حقوق با تأخیر انجام شد و گاهی در چند قسط صورت می گرفت و تعداد صفحات به 24 صفحه کاهش یافته بود.

مدیرعامل مؤسسه خبرنگاران با اعلام اینکه مجلات خوشنام خبرنگاران به پیمانکار واگذار شده بود، توضیح داد: مجموعه موردنظر اهلیت لازم را نداشت و به همین علت برندهای خبرنگاران صدمه دید.

مهدیان با بیان اینکه افت تیراژ منجر به این شده بود که به سمت به روز رسانی چاپخانه نروند، اعلام نمود: تغییر راهبرد و جهت گیری های سیاسی برندهای خبرنگاران در این دوره انجام شد و وارد فضای کسب و کار شدیم.

وی تأکید کرد: بنده به شهردار تهران اعلام کردم که یا شهرداری پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مؤسسه خبرنگاران را بر عهده بگیرد و یا اینکه به کسب و کار خبرنگاران یاری نمایند؛ خبرنگاران تنها روزنامه نیست بلکه هلدینگ رسانه ای است و باید کسب و کار در این مؤسسه ارتقاء پیدا می کرد که شهردار تهران نیز دلسوزانه از موضوع حمایت کرد در حالیکه شهردار سابق توجه خاصی به روزنامه نداشت.

مهدیان با بیان اینکه شهردار سابق آخرین نفری بود که روزنامه را مطالعه می کرد و با تأیید او روزنامه منتشر می شد که این بی سابقه بود، یادآور شد: با این وجود حمایتی از سوی شهردار از مؤسسه خبرنگاران صورت نمی گرفت.

مدیرعامل مؤسسه خبرنگاران با اشاره به ضرورت توسعه تبلیغات و چاپخانه، گفت: طرح پارک چاپ در مذاکره با بخش خصوصی در دستور کار نهاده شد و خوشبختانه این پارک راه اندازی شد و توانستیم نواقص را جبران کنیم؛ برای مثال امروز خبرنگاران مجهز به چاپ دیجیتال است.

وی با تأکید بر اینکه در پی پلتفرم چاپ هستیم، اظهار کرد: ما به سمتی رفتیم که حوزه های تبلیغاتی را توسعه دهیم و همانند سایر شرکت های تبلیغاتی در حال فعالیت هستیم و در کنار آن تحریریه تجاری راه اندازی نموده ایم تا فراوری محتوای مالی داشته باشیم.

مهدیان از افزایش 60 درصدی کسب عایدی در سال 1401، اطلاع داد و یادآور شد: هزینه های خبرنگاران بسیار عجیب و غریب است و با پول کاغذ خبرنگاران می توان یک رسانه را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه ما در این دوره تعدیل نیرو نداشته ایم، گفت: در مواردی یا افراد بازنشسته شده و یا جابجا شدند در حالیکه در دوره قبلی نیروهای ما وقتی به مؤسسه مراجعه می کردند می دیدند که اخراج شده اند.

مدیرعامل مؤسسه خبرنگاران با بیان اینکه ما 18 برند داشتیم که بخش زیادی از آن غیر فعال شده بود، گفت: ما وقتی آمدیم به وزارت ارشاد اعلام کردیم که می خواهیم این برندها را فعال کنیم و به همین دلیل 10 برند نیز فعال شد.

ادامه دارد...

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 1496

به "خبرنگاران یک هلدینگ رسانه ای است ، افزایش 60 درصدی کسب عایدی در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هلدینگ رسانه ای است ، افزایش 60 درصدی کسب عایدی در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید