خبرنگاران نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی برگزار می شود

به گزارش کهن پارس، تهران-خبرنگاران-نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی با هدف شناسایی کسب و کارهای نوپا در این حوزه به صورت مجازی برگزار می شود.

خبرنگاران نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران از اعلام عصر چهارشنبه شرکت نوسازی عباس آباد، این رویداد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با همکاری بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی و موسسه فرهنگ و هنر و با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در فضای مجازی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی کسب و کارهای نوپا در حوزه فناوری های فرهنگی به عنوان منابع خلاق سرمایه پذیر و اتصال آنها به سرمایه گذاران تخصصی عنوان شده است.

همچنین فراخوان شناسایی ایده های نوآورانه و فناورانه با موضوع فناوری های نوین دیجیتال سرمایه پذیر در محورهای سینما، پویانمایی و تئاتر، چاپ و نشر و رسانه های خبری، هنرهای تجسمی، مد و لباس، تبلیغات، دکوراسیون و معماری، موسیقی، بازی های رایانه های و صنایع سرگرمی تنظیم شده است.

علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد می توانند به وبسایت www.abrezendegi.ir مراجعه کنند.

زمان ثبت نام از 30 آذر تا 30 دی ماه و زمان برگزاری رویداد بهمن ماه امسال در محل آسمان نمای گنبد مینا از مراکز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تهران خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 464

به "خبرنگاران نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید