خبرنگاران فرماندار مهریز رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاها را خواستار شد

به گزارش کهن پارس، یزد- خبرنگاران - فرماندار مهریز گفت: رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاها و برخورداری بیشتر شهروندان از اینترنت در حوزه مخابرات از جمله مطالبه جدی مردم بخش مرکزی این شهرستان است .

خبرنگاران فرماندار مهریز رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاها را خواستار شد

رضا زارع زاده مهریزی پنجشنبه شب در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه یزد بدون اشاره به آمار اضافه نمود: حل این معضل به خاطر اهمیت و نقش ارتباطات باید توسط مسوولان رسیدگی و حل شود.

وی ادامه داد: در این خصوص بارها دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها حل این مشکل را از فرمانداری و بخشداری مطالبه کردند، امیدواریم سال جاری برای همیشه این خواسته آنها تامین شود.

همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه یزد با اشاره به وجود زیرساخت های خوبی که در مناطق روستایی مهریز وجود دارد، قول داد، سال جاری با همکاری مسوولان منطقه برای حل مسائل اقدام کند.

محمدرضا زراع ده آبادی اضافه نمود: رسیدگی به نیازها و خواسته های مردمی و پیگیری آن از جمله وظایف مهمی است که به امید خدا با بررسی مجدد نسبت به تحقق آنها اقدام می شود.

هم اکنون 26 هزار و 440 خط تلفن ثابت در شهر مهریز و روستاهای بخش مرکزی در دهستان های ارنان، خورمیزات، بهادران، میانکوه و تنگچنار دایر است.

ظریب نفوذ تلفن ثابت 47.7 درصد و همراه 109 درصد است که برای گسترش آن در سال جاری طرح های مورد نیاز مخابراتی اجرا می شود و هم اکنون 60 هزار و 581 شماره تلفن همراه در منطقه فعال است.

از جمعیت 55 هزار نفری مهریز 35 درصد در روستاهای بخش مرکزی سکونت دارند و مرکز این شهرستان در فاصله 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار گرفته است.

یک میلیون و 612 هزار شماره تلفن همراه در استان فعال است که از این لحاظ با ضریب نفوذ 130 درصد ، در رتبه سوم کشوری قرار گرفته است که از این تعداد یک میلیون و 300 هزار خط آن اعتباری و بقیه دایمی است.

همچنین 537 هزار و 542 شماره تلفن ثابت در استان مشعول کار است که از این لحاظ با ضریب نفوذ 43.7 درصد در رتبه چهارم کشور قرار گرفته است.

استان یزد یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که 87 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 128

به "خبرنگاران فرماندار مهریز رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاها را خواستار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مهریز رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاها را خواستار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید