خبرنگاران اصناف متخلف سلسله 2 ماه پلمب می شوند

به گزارش کهن پارس، خرم آباد - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری سلسله گفت: اصناف متخلفی که نیمه اول آذرماه بر خلاف محدودیت های کرونا فعالیت داشته باشند علاوه بر جریمه های سنگین، 2 ماه پلمب می شوند.

خبرنگاران اصناف متخلف سلسله 2 ماه پلمب می شوند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران افشین ترکارانی روز شنبه در جلسه توجیهی صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف با اشاره به شرایط قرمز شیوع کرونا در سلسله و سراسری بودن محدودیت فعالیت مشاغل گفت: باید همه کوشش نمایند تا شهرستان با اجرای درست مصوبات، از این شرایط خارج گردد.

وی اضافه نمود: چگونگی شرایط شهرستان هر هفته از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می گردد که انتظار می رود با اعمال محدودیت ها و همدلی مردم، فرایند ابتلا به کووید19 در سلسله سیر نزولی داشته باشد.

وی توضیح داد: درحال حاضر تنها مشاغل شماره یک که فهرست آنها توسط اتاق اصناف اعلام و منتشر شده است مجاز به فعالیت هستند و چنانچه شرایط شهرستان به نارنجی تغییر یابد، مشاغل شماره 2 نیز مجاز به فعالیت خواهند شد.

سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر لزوم همکاری واحدهای صنفی در اجرای این طرح اعلام نمود: اصناف و کسبه در صورت نادیده دریافت این محدودیت ها به مراجع قضایی معرفی می شوند.

از ابتدای شیوع کرونا تا 24 آبان ابتلای قطعی 50 هزار و 471 شهفرایند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد 996 نفر جان باخته اند.

استان لرستان هم اکنون در شرایط فوق قرمز شیوع کرونا قرار گرفته است، تنها شهرستان چگنی شرایط زرد دارد و مابقی شهرستانها در حالت نارنجی یا قرمز هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: parskohan.ir شناسه مطلب: 389

به "خبرنگاران اصناف متخلف سلسله 2 ماه پلمب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اصناف متخلف سلسله 2 ماه پلمب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید